Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Woho, ny episode i dag!!!!!!!!!!! Da har jeg noe å se på når jeg spiser middag etterpå. :D

Kan ikke akkurat si at det var den beste episoden jeg har sett, men var jo litt morsomt når Chris spurte Herbert om han var pedofil.

Skrevet
Woho, ny episode i dag!!!!!!!!!!! Da har jeg noe å se på når jeg spiser middag etterpå. :D

Kan ikke akkurat si at det var den beste episoden jeg har sett, men var jo litt morsomt når Chris spurte Herbert om han var pedofil.

hehe ja det var morsomt :p

syntes denne episoden var drit morsom jeg haha var så bra når stewie snakka med brian i telefon om lois sin.. ehem.. you know..

Skrevet

Jævlig kul serie!

Vi mistet kabeltvn her en dag, og da hadde vi maraton på Family Guy.

Lo meg skakk ihjel, måtte ta meg en dusj, fordi jeg var svett av all fliringa.

Stewie skulle utslette all brokkoli :!:

Skrevet

Så sykt bra med Here comes a story of a hurricane sangen etter at stewie eier jenta på high school xD Den gangen minna litt om wee man's gange når han går naken gjennom konferanserommet i Jackass 2 ^^,

Skrevet (endret)

Haha, så nettopp S04E07 (Brian the Bachelor).

Er så vittig når Stewie begynner å snakke om romanen Brian skriver og snakker lysere og lysere. :p

Endret av Kaggen
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hva synes dere om den siste episoden?

Jeg syntes den hadde sine øyeblikker. Brian er en av mine favoritt figurer i serien, det hjelper godt at episoden handler mye om han. Ønsker litt mer av Peters sprøe påfunn.

Alt i alt helt grei episode.

Skrevet (endret)

Har ikke sett den enda, skal spare den til i morgen. :) Gleder meg til å se den. Dessuten kommer neste episode allerede 4. mai.

Endret av Brian_N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...