Gå til innhold

Windows Antispyware blir Windows Defender


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utroleg at enkelte tek seg tid til å lage denne typen falske bilete tilsynelatande kun for å sverte Microsoft. Det er nok enkelte som hadde hatt godt av ein tur ut i frisk luft ein gong i blant.

5123103[/snapback]

 

Faking er jo populært i på alle mulige mpter, du er ikke litt i overkant paranoid nå da? :)

 

AtW

5128867[/snapback]

Tja, når bilete kom få dagar etter at MS hadde gitt ut Antispyware, så er det vel liten tvil om at dette vart gjort for å "skremme" folk frå å ta i bruk dette programmet.

Lenke til kommentar

Utroleg at enkelte tek seg tid til å lage denne typen falske bilete tilsynelatande kun for å sverte Microsoft. Det er nok enkelte som hadde hatt godt av ein tur ut i frisk luft ein gong i blant.

5123103[/snapback]

 

Faking er jo populært i på alle mulige mpter, du er ikke litt i overkant paranoid nå da? :)

 

AtW

5128867[/snapback]

Tja, når bilete kom få dagar etter at MS hadde gitt ut Antispyware, så er det vel liten tvil om at dette vart gjort for å "skremme" folk frå å ta i bruk dette programmet.

5132061[/snapback]

 

Personlig ser jeg på det som en ganske morsom vittighet, folk som ikke har peil får neppe se bilde, folk som har peil får høre at det er feik. Det er jo såklart umulig for meg å vite hva mannen bak tenkte, men personlig tror jeg den er ment som en morsomhet (dog på microsofts bekostning)

 

AtW

Lenke til kommentar
Tja, vi har jo 2 personer her i tråden som gikk rett på limpinnen, og disse 2 kjenner jeg som normalt oppegående personer med god peil på it :). Så jeg er uenig med deg der atwindsor, dette er mer dårlig pr enn en god spøk :). Selv om det selvfølgelig er begge deler.

5134160[/snapback]

 

Jo, men nå vet de jo at det er feik, selv om de ble lurt i noen dager/timer, så får de jo tidsnok vite at det ikke er ekte.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...