Gå til innhold

minireview av GTA LCS og rykter om oppdatering

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

nå har jeg sittet og spilt en del i helgen og så langt kan jeg bare si til alle som har psp og er fan av gta spillene: løp og kjøp!

dette er morsomt! :)

grafikken i gta lcs er faktisk bedre enn gta 3 på mange måter.

skinnende biler, reflekterer lys i asfalten, utrolig mange biler, mennesker på skjermen på en gang. har ikke telt, men sier jeg 30 biler og mennesker på skjermen på engang så overdriver jeg nok ikke.

viewdistance er super. jeg føler at jeg virkelig er i liberty city når jeg spiller.

historien er morsomt, noen er kjedelige mens andre er faktisk noe av det beste jeg har sett i gta serien.

må også gi litt ros til spaceworld som fikk inn gta lcs US verisjonen på fredag og jeg var en av de heldige som fikk muligheten til å kjøpe den.

går rykter om at i desember utgaven PSM står det at rockstar vil komme med en oppdatering til gta lcs der de blandt annet skal legge inn fly! :)

Endret av avanore
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at hvis man skla spille multiplayer, må begge ha en versjon (EU vs. EU, eller US vs. US). Eller PAL, om dere vil.

Jeg venter riktignok til jul, skal ønske meg PSP Giga Pack + LCS og får se om julenissen kommer med pakken. :roll:

Gleder meg veldig. :w00t:

Skrevet
Jeg har hørt at hvis man skla spille multiplayer, må begge ha en versjon (EU vs. EU, eller US vs. US). Eller PAL, om dere vil.

Jeg venter riktignok til jul, skal ønske meg PSP Giga Pack + LCS og får se om julenissen kommer med pakken. :roll:

Gleder meg veldig. :w00t:

5112419[/snapback]

stemmer at hvis du har US så kan du ikke spille mot andre som har EU. spillet støtter kun trådløst og ikke over internett

Skrevet
Er det ingen andre her som spiller GTA Liberty City Stories? Jeg vil gjærne høre hva dere mener om det.

5125360[/snapback]

Bare fordi du har fått tak i en versjon av spillet før releasen så trenger du ikke gni det i ansitene våre..... :no:

:p

Gleder meg sykt til å få spilt det. Da er jeg selvsagt klar for diskusjon og tolkning av spillet ;)

Skrevet
2. Desember!

Det kommer nok aldri ut i norge :(

5130577[/snapback]

da hadde jeg bestilt det fra England

5133625[/snapback]

blir for stress I og med at jeg ikke har Visa kort :hrm:

Får glede meg med tanken på alle andre kvalitetspillene som kommer rundt disse tider... :innocent:

Skrevet
Er det ingen andre her som spiller GTA Liberty City Stories? Jeg vil gjærne høre hva dere mener om det.

5125360[/snapback]

Fikk mitt idag, meget imponerende at de har greid å få så mye utav en håndholdt konsoll. Tenkte jeg skulle prøve ut custom tracks funksonen nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...