MysticoN Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 etter at thomas_c24 råda meg på det varmeste til å kvitte meg med cosmos og finne noe anna bestemte jeg meg å prøve ct mod.. ting begynner å bli bra no.. men jeg får IKKE Auctioneer til å virke.. dette er hva som skjer hver gang jeg starter wow.. håper noen kan hjelpe meg med dette.. bare MÅ ha Auctioneer.. bruker V. 3.0.10.
shabador Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 (endret) Du kan jo prøve med v3.0.11: http://prdownloads.sourceforge.net/auction...11.zip?download Slett den gamle auctioneer mappen fra Interface/addons/ samt auctioneer.lua filen fra WTF/Account/******/SavedVariables/ før du installerer den nye versjonen. OBS: Dersom du sletter auctioneer.lua så forsvinner alle instillinger og ting som har blitt lagret fra auctioneer mod'en. EDIT: Jeg tror dette er en tidlig betaversjon, så du må kanskje muligens holde deg til v3.0.10, og heller prøve å BARE slette den auctioneer.lua filen for å fikse problemene dine. Endret 6. november 2005 av shabador
MysticoN Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 takker for svar.. tester beta v. no. nr 270 i kø på å komme inn:(
MysticoN Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 noen andre som har noen forslag på hvordan i kan fixe dette? funke ikke det shabador sa:(
MysticoN Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 fant ut at jeg hadde en sikkerlig gammel verson.. http://auctioneeraddon.com/dl/AuctioneerComplete/?all=1 der kan andre som kanskje har det samme problemet laste ned den siste versjonen.. eller om de kanskje vil bare ha litt nyere:)
Jorsan Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Får den samma feilmeldinga! og Auctioneer funker ikke ordentlig. Det er noe dritt asså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå