Gå til innhold

Disconnected ? :S:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg spiller wow på Burning Blade og jeg har et lite problem..

Hver eneste gang jeg går i Ironforge henger jeg... og jeg blir Disconnecta etter 1 min eller noe!

Det er ikke pcen min.. har bra nokk pc til å takle alle folka der og i AH osv..

Og det står Unknown Entity på alle folk i IF!

Noen som har noen anelse om hvorfor i helv*** dette skjer? Må jo i AH for å kjøpe nye ting men når jeg faan ikke kommer meg inn.. :(

Specs;

radeon x850xt

amd 3500+ 939

1gb pc 4400 550mhz ddr

610gb delt på 3 hardisker

Håper på RASK hjelp! ilu<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du sjekket latency når dette skjer?

Koblet trådløst eller med kabel?

Edit: brukte interne nettverkskort tidligere på wow her, og hadde mye problemer med latency og disconnecting (fikk også blåskjerm iblant), satte inn et PCI nettverkskort og det løste alle problemer..

Nettverkskortene innebygd i HK er som oftest av tvilsom kvalitet..

Endret av nahojdat
Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet
Stikk til egenskaper for nettverkskortet ditt, og skru av "Enable Checksum" eller noe, om du bruker nettverkskortet på et nVidia-hovedkort.

5103115[/snapback]

Det er en "gammel" fix til et problem som kom når du leverte quests...

Jeg har selv i det siste blitt disconnecta (vi trenger et godt norsk ord for disconnect!) når jeg teleporterer tilbake til byer, eller tar flyet fra kontinent til kontinent...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...