steffis_11 Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 (endret) Her om dagen formaterte jeg harddisken min. Da jeg reinstallerte XP Pro, funker ikke Call of Duty UO og Counter Strike Source (HL2). Se vedlegg for feilmeldingen som kommer opp når jeg åpner... Noen som kan hjelpe en desperat online-gamer? Neck Endret 3. november 2005 av steffis_11
Isbilen Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Her om dagen formaterte jeg harddisken min. Da jeg reinstallerte XP Pro, funker ikke Call of Duty UO og Counter Strike Source (HL2). Se vedlegg for feilmeldingen som kommer opp når jeg åpner... Noen som kan hjelpe en desperat online-gamer? Neck 5101664[/snapback] Ikke for å spikke fliser eller noe, men den screenshotten er ikke spesielt informativ... :!: Har du vært flink gutt og installert alle drivere ordentlig og kjørt windows update?
steffis_11 Skrevet 3. november 2005 Forfatter Skrevet 3. november 2005 Tenkte det var bedre med screenshot enn med en forklaring som bare hadde surra det til... Får vel sjekke drivere og windows update da...
Mala Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Vel..det er vel ikkje verre enn at du i verste fall må installere spillene på nytt :!:
steffis_11 Skrevet 3. november 2005 Forfatter Skrevet 3. november 2005 CoD UO har fiksa seg, men ikkje CSS. Har reinstallert...
Isbilen Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 CoD UO har fiksa seg, men ikkje CSS. Har reinstallert... 5102304[/snapback] Hadde du spillene installert på disken som ble formatert, og reinstallert disse etterpå? Hvis spillene lå på en annen disk enn systemdisken, er det ikke rart det ikke funker
steffis_11 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 Jeg formaterte harddisken spilla lå på, og sletta da spilla. Har installert spilla på nytt etter at jeg la inn XP... Nå er Call of Duty UO i orden men CSS (HL2) funker ikke... Legger ved screenshot som viser feilmelding...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå