Bloody Mess Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Hvis du tror software ikke kan ødelegge hardware kan du egentlig holde deg unna diskusjonen. Er ikke snakk om at ting fysisk går i filler, men hardware kan bli gjort permanent ubrukelig av software. Uansett, angående Starforce, har hatt nok av problemer med den dritten. Det sier også litt, nå at Ubisoft har valgt å droppe Starforce. De gidder ikke bruke møkka lenger.
MistaPi Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Starforce eksploderte. Sendte meg dekket i flammer, full i splinter gjennom rommet. Igjen var det bare skrapmetall. Herregud folkens. Software ødelegger ikke hardware. Idioter bak tastaturet gjør det. 5110157[/snapback] Kjøp ein bok om Assembly så skal eg love deg ein heilt ny verda over kor mykje makt du får over ein maskin. 5912521[/snapback] Ja, også overklokking og timeings kan styres i software, men mer spesifikk i Starforce sitt tilfelle kan den nok skade CD/DVD spilleren når den tvinger spilleren til å operere ut av spec. Selv har jeg heller ikke hatt problemer med selve spillene som benytter seg av starforce, men DVD spilleren min har store problemer med å lese mange andre plater med SF installert.
bensinkanna Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Tidligere ville Starforce restarte maskinen min uten noen form for feilmelding eller varsel. Var riktignok en konflikt mellom Starforce, Daemon tools og RAID0, er fikset nå. Yeah, post 1000!
mago Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Sony sitt rootkit installasjon er vel bare småtteri i forhold til SF. Her en link til Boycott Starforce forum http://www.glop.org/forum/viewforum.php?id=11
Pricks Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 En som faktisk har hatt problemer: http://www.glop.org/forum/viewtopic.php?id=493
Ironmann Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 (endret) Jeg har hatt SFD Endret 14. april 2006 av Ironmann
zaico Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 vel jeg har kjøpt mitt første og siste spill med starforce, nemlig Sacred! Var umulig for meg å spille før jeg instalerte en crack.
oyvjak Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Jeg installerte Runaway uten problemer. Litt etterpå installerte jeg Splinter Cell 3, også uten problemer. Men når jeg da skulle spille Runaway igjen måtte jeg reinstallere fordi Starforce mente jeg satt i feil CD.
Rage_Hunter Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jeg vet ikke om det er starforcei Earth 2160(?), men når jeg skiftet en rambrikke ble det galt siden den hadde merket seg hardware min...
Northland Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Ubisoft Dumps Starforce Earlier this week, we mentioned that Ubisoft was dropping malware/software copy protection company Starforce. What began with their decision to drop Starforce from Heroes of Might and Magic V, Ubisoft confirmed to 1UP today ended with the decision to find another copy protection software. When questioned Ubisoft representatives told 1UP, "Right now, Ubisoft has decided to use an alternative copy protection system to Starforce for upcoming releases and we are investigating other possible steps at this time." But why the change now? We'd venture it has something to do with the lawsuit raised against Ubisoft for using Starforce as copy protection software. When we asked why they were dropping the company Ubisoft representatives said, "Ubisoft takes its customer concerns very seriously and is investigating the complaints about alleged problems with Starforce's software. Ubisoft's goal is to find solutions for its customers if there are problems with Ubisoft products." Why Ubisoft dropped Starforce is ultimately secondary, but it is a lead that other companies should take. Find a better way to keep your software copy-protected. While we're sympathetic to your desire to not have your software pirated and distributed, be sympathetic to gamers not wanting their systems screwed up by some malicious program. Vett ikke hvor mangen så vet dette, eller om dette er 100% sant.. Her er link til siden hvertfall.. Ubisoft dumper SF
Bloody Mess Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg nevnte det noen poster over, fordel å lese gjennom trådene du skriver i.
Northland Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 ooo K! Sorry.. Glipp av meg, du får æren....... Ser hvertfall ut som vi slipper og stresse me starforce videre, det er det viktigste..
nerd-light Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 (endret) har innstallert noen spill med med starforce, men det virker som de ulike versjonene av de kommer i konflikt mede hverandre får ihvertfall bare blå skjerm når jeg prøver å starte spillet, så er gjerne med på boikotten av starforce, sjekk linken i signaturen min og se en oppdatert liste på hvilke spill som selges med starforce Endret 30. mai 2006 av nerd-light
rockingchair Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Finnes det en oversikt over spill med starforce? òÓ fant det. Spill oversikt Endret 30. mai 2006 av troyel
DeZtr0 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Har en Aopen dvd brenner som ikke funger helt som den skal etter at jeg installerte x3. før det hadde jeg ikke noe problem.
Zlash Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Fikk problemer når jeg skulle installere et annet (lovlig) spill som ikke hadde starforce. Fikk en feilmelding om at jeg måtte sette i CD-en selv når den var i. Lenge siden nå, husker ikke hvilket spill det var, men måtte ta en format C: for å fikse problemet. Nå prøvde jeg ikke å feilsøke så veldig lenge, da det kun tar meg 30min å sette opp maskinen fra scratch. Samtidig så måtte jeg oppdatere CD-rom firmware første gang jeg installerte et starforce spill. Ikke noe problem egentlig, men jeg har forståelse for at andre personer med manglende datakunnskap kan få problemer med dette. Samt at eneste måten til at jeg kom fram til løsningen var å surfe rundt på diverse sider om starforce. Endret 31. mai 2006 av Zlash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå