Gå til innhold

Need For Speed: Most Wanted PC el PS2?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den kommer ut i Norge den 24.nov har det stått på flere spillsider/butikker og jeg går etter det... Men hva er forskjell på Need For Speed: Most Wanted og den black edition greia??

5100674[/snapback]

Den 24 :no: ? Fikk nettopp en reklame av Toys R us (Alnabru senter) der stå det at det kommer 7 November til salgs ;) Både pc-ps2-gamecube og alle de konsola :D JIPPII :w00t::thumbup::w00t:

5103052[/snapback]

Jeg så dette jeg også..!! Men jeg var nede på senteret her og spurte en som jobba i FreeRecordShop og han sa at dem fikk den den 21. Og dette gjalt hele landet!!

Men.. Jeg skal dra til Toys butikken ellerhva f... den heter og skjekke.. Vil ha spillet den dagen det kommer ut.. Gjort det med Underground, og da skal jeg ha denne også på dagen! En tradisjon kan man kalle det =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kommer 17. November

The Case is on november 17TH
:innocent:

Komplett får det inn:

Most Wanted PS2  Ingen tilgjengelige i dag.  39 stk 2005-11-17 (Ikke på lager. Ubekreftet)
Endret av tommy_89
Skrevet

Regner med at folk har fått med seg forhåndstestene av NFS: MW på x360 og PC. Dårligste spill på lenge uttaler et samlet pressekorps. Spillet er choppy og sliter veldig med framerate. Kjørefølelsen er visstnok veldig arkade.

Men det ser unektelig pent ut. Så hvis de fikser fps problemene i final koden, så kan det bli bra.

Med det sagt ville det vært som å kjøpe F.E.A.R til Commodore 64 å kjøpe NFS: MW på PS2. (fiktivt, men Dere skjønner vel.)

Skrevet

Det er vel det EA satser på, at folket kjøper det uansett bare for at det heter NFS. De siste spillene sugde, hadde håpet at Most Wanted skulle snu trenden, men virker ikke sånn nei....

Skrevet

Jeg googlet etter testen jeg nevnte, og fant litt forskjellig;

Aelon.net skriver:

Need For Speed Most Wanted—This one may turn out OK because it’s got a wonderful sense of speed, beautiful graphics and some good tracks to show but as of right now I couldn’t give it a recommendation as the controls are really crap compared to Burnout or Ridge Racer on the PSP. If they can fix that it could be quite good but it was hard to have fun on it now because I was sliding all over the place in a game that’s supposed to be an arcade racer.

Crockett sakset dette fra et forum: Anbefaler alle å lese tråden hans

Need for Speed: Most Wanted may have been the worst game at the show. I had more fun playing some of the parlor games. It was hard to even get into because the frame rate was so choppy. Playing it for extended periods was headache inducing, so I only gave it a few minutes. So if you’re a fan of the series, perhaps you’ll enjoy it, but this seems like it needs a lot of work. Perhaps if EA had ironed out some of the flaws and presented a game that didn’t cause nausea from looking at the screen, I could have gotten into it more. I’m not a big racing game fan to begin with, so my tolerance for its bad frame rate was already low. On the plus side, the game did have good visuals (when not choppy), but they still weren’t as good as PGR3. So if you’re looking for the best racing experience on the 360, it’s on Project Gotham Racing 3.

Skrevet (endret)

"PS2: Negatict: IKKE online! =(

Positivt: Vandt til og spille bilspill på PS2.."

Man kan faktisk spille online på PS2. I nye PS2`er følger det med en nettverksadapter. Hvis du ikke har en, kan du kjøpe den i butikken. Jeg og Daggern2005 er uenig i hva som er best og spille på, PC eller PS2. Jeg mener at det er garantert at grafikken er bra på PS2, men på PC kan man aldri være 100% sikker.. Da vi kjøpte ny data for noen år siden, kjøpte vi NFSU samtidig. Det skulle jo fungere fint siden vi hadde ny data, men neida. Spillet henger seg ofte opp, og lagger mye. For en som bare er ute etter å spille spill. anbefaler jeg å kjøpe PS2. Billigere og tar mindre plass.

Edit: hilsen utestengte Nietsoj!

Endret av DE1
Skrevet

Nå skriver jeg, Daggern2005 igjen:

Det kommer jo helt ann på hvilket skjermkort og slikt da..

Prosessor i Nietsoj`s tilfelle! ;)

Skrevet

Hm... Har godt for og kjøpe på PC.. Har en data som funker fett til krevende spill=)

AMD Atlhon 64 3700+ (2,2GHz)

ATI Radeon Sapphire X800XL 256 MB

1024 Ram

tror den vil klare og kjøre det fint.. kjører BF2 på full grafikk uten noe som helst av lagg!=D

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor alle maser om denne sloppy framraten. Jeg har riktignok ikkte testet framerate, men kan med mine egne øyne se at det går veldig pent og jevnt på min maskin. En gang iblant kommer det små hakk, som jeg alltid har fått i NFS-spillene (U1, U2 og MW), men ellers kan jeg ikke utsette noe på flyten i skjermbildet. Ellers ser spillet unektelig spillet ganske pent ut. Kjørefølelsen er på jordet ja, men så er dette også et arkadespill. Å begynne å klage på kjørefølelsen i et spill som handler om å kunne kjøre i 250 km/h ut av en sving for så å booste farten med en masse nitro blir jo egentlig litt feil.

Hvis folk hadde sett på spillet som det det faktisk skal være (Et arkade bilspill, med syke hastigheter, nitro og kule spoilere så tror jeg de fleste hadde skjønt at spillet faktisk ikke var så dårlig som man skal ha det til. Jeg skal ikke si noe om andres framerate, men min er det ikke noe markant i veien med. Kanskje er jeg ikke så kresen på framerate som andre? Isåfall er jeg jo heldig. :)

Skrevet
Åssen kjører du demoen da? Regner med du har testet dette :!:

5140883[/snapback]

Hm.. Har ikke testet demoen nei... Men hvis du veit hvor du finner den så hadde det vært fint om du kunne lagt inn link.. =)

Skrevet

5140883[/snapback]

Hm.. Har ikke testet demoen nei... Men hvis du veit hvor du finner den så hadde det vært fint om du kunne lagt inn link.. =)

5143243[/snapback]

Det faktisk en idè å besøke norges beste spillside til tider :roll:

Gamer.no

Skrevet

5140883[/snapback]

5143243[/snapback]

Det faktisk en idè å besøke norges beste spillside til tider :roll:

Gamer.no

5143388[/snapback]

Ahh.. Smart du! =p 3 timer igjen.. =/

Skrevet

Sånn.. Da var det teste... Det var det beste jeg har spillt ever!! Såååå bra grafikk og styreegenskaper.. Drit vansklig i starten.. Men har spilt i over 6 timer nå.. Knuser de fleste som spiller Online også! :D

KJØP DET PÅ PC!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...