Gå til innhold

Andre ord for "søt"


VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakker man om gutter:

Stygg

5097995[/snapback]

Jupp. Hvis en jente kaller en fyr søt (unntak hvis dere har vært sammen i x antall år da), så kan du nok regne med at du ikke har utseendet på din side. Søt er vårt fine ord for stygg. :D

5099038[/snapback]

Heyyyyyy, det var en jente som sa jeg var søt når jeg sov, ikke til meg engang, for hun trudde jo jeg sov, så nå er jeg plutselig stygg ?

5099176[/snapback]

 

Du kan nok trøste deg med det at jenter er like lite en organisasjon som oss gutta - samme hva diverse tv-programmer og tv-serier forteller oss - så hvis en jente kaller deg søt, så er det nok enten fordi at hun synes du nettopp er søt (noe som slettes ikke er synonymt med stygg) eller fordi at det ikke alltid er like lett å si hva en egentlig mener. Like sannsynelig er det at man rett og slett ikke kommer på et bedre ord, og da er det fryktelig enkelt å gripe etter de vanligste ord og uttrykkene.

 

Kanskje hun ikke torde si du var kjekk. ;)

Lenke til kommentar

Ok. Bare et lite ekstraspørrsmål:

Hva svarer man om ei jente du liker sier du er kjekk?

Eventuelt: Hva sier man om en gutt du liker sier du er søt?

 

og:

Hva sier man om en jente man ikke liker sier du er kjekk?

Eventuelt: Hva sier man om en gutt du ikke liker sier du er søt?

Lenke til kommentar
Snakker man om gutter:

Stygg

5097995[/snapback]

Jupp. Hvis en jente kaller en fyr søt (unntak hvis dere har vært sammen i x antall år da), så kan du nok regne med at du ikke har utseendet på din side. Søt er vårt fine ord for stygg. :D

5099038[/snapback]

Heyyyyyy, det var en jente som sa jeg var søt når jeg sov, ikke til meg engang, for hun trudde jo jeg sov, så nå er jeg plutselig stygg ?

5099176[/snapback]

 

Du kan nok trøste deg med det at jenter er like lite en organisasjon som oss gutta - samme hva diverse tv-programmer og tv-serier forteller oss - så hvis en jente kaller deg søt, så er det nok enten fordi at hun synes du nettopp er søt (noe som slettes ikke er synonymt med stygg) eller fordi at det ikke alltid er like lett å si hva en egentlig mener. Like sannsynelig er det at man rett og slett ikke kommer på et bedre ord, og da er det fryktelig enkelt å gripe etter de vanligste ord og uttrykkene.

 

Kanskje hun ikke torde si du var kjekk. ;)

6019575[/snapback]

 

Er kjekt å si søt pga. av at det kan gå både på personlighet og utseende. Jeg synes søt er utelukkende positivt, men det er jo morsommere å høre at man er kjekk, sexy, deilig da :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...