Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 http://www.gamershell.com/pc/star_wars_an_empire_at_war/ nummer 3
Mala Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Såg veldig stilig ut, håper spillbarheten er likeså
garfunk Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 lurer på hvor mye dette kommer til å kreve av maskinvare. Trenger i hvert fall et skjermkort som kan fikse mer enn bare pacman
ttt Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Flyttes frå "Diskutér spill og tilbehør - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Star Wars".
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 (endret) Gleder meg virkelig til dette spillet. Har sett litt på filmer og bilder fra rom-krigingen, og jeg lurer virkelig på hvordan de skal gjøre det med kameravinkling, etc. Har prøvd Homeworld-spillene. Vet ikke helt hva folk synes om dem, men jeg likte ikke helt måten å styre kameraet på der. Det ble lett rotete og vanskelig å kontrollere. Kan hende at det bare er fordi jeg sikkert aldri rakk å komme meg helt inn i spillet (ble fort kjedelig for mitt vedkommede). Får håpe kameravinklingen i Empire er litt enklere å lære seg da. Uansett gleder jeg meg veldig til dette spillet. Endret 6. november 2005 av MeTa][iC
Mala Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Må si meg totalt uenig med deg der MeTa][iC Måten å styre cammen på i HW spilla er meget bra syns eg, gjorde spillet utrolig bra. HW spill er faktisk de einaste RTS spillene eg faktisk liker Men det er jo en annen sak. Håper ihvertfall det blir likt HW ka kontrollene i Empire at War angår,
Mr.SS Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det er jo gamle C&C veteraner som mekker dette nå (nylig oppstartet studio med navn petroglyph). Gode gamle westwood gutter. Lover bra
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Homeworld kunne bli litt kluss ja, men ut ifra hva jeg har sett av vidoer og bilder er forventningene høye, og så er det Star Wars da! /styre stardestroyeren sin! hihiihihihiihi
zeltex Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Oi dette så jo meget bra ut da. 3 akser i space og sånt. Et slikt strategi spill har jeg aldri spillt før. NÅ har jeg noe å glede meg til neste år også
Saddlefall Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ja dette lover meget bra, syns det så sinnsykt fett ut, og så er ikke jeg über-starwars fan heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå