Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den store styling-tråden.Få hjelp til rett styling


Pilot_

Anbefalte innlegg

Ja, jeg ser det er mange som poster mye sånn "Hvilken spoiler er best til bilen min?" og "Hvilke felger er kule?" osv. Hva med å ha en tråd der man spør om styling, hva folk anbefaler? :)

 

 

Jeg kan jo begynne med at jeg lurer på om 215/45/17 ville blitt bra på en BMW 318i? En kompis av meg som har tenkt å investere i nye felger og dekk.

 

 

Håper dette kan bli en bra tråd.

 

Om ikke, kom gjerne med svar på spørsmålet mitt i hvert fall. ;)

 

 

 

Mvh

Aleksander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, syns fremdeles det var suspekt billig for fullt kit.. :)

5093279[/snapback]

 

 

Pris avhenger jo av hvor du kjøper. Et komplett EVO-kit til min bil koster for eksempel 5500 kroner fra produsenten Erebuni. Men hvis du bestiller det samme kitet gjennom Nordic Autotech i Tistedal vil det komme på 13 900 kroner.

 

Det koster jo tross alt ikke så mye for et firma som produserer i stor stil å smelle sammen litt glassfiber i en ferdig form uansett hvor kult det ser ut. Husk at frakt og spedisjon koster mye penger, ikke sikkert det blir opplyst om dette på de billig-kitene han andre her fant.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Hallå! Noen enkle spørsmål..

 

Hvor mye koster det å lakkere styling? (rød metallic)

 

Frontfanger, bakfanger og sideskjørt.

Blir det kanskje billigere totalt hvis du tar alt på en gang?

 

Hva er kostnadene hvis man ser bort ifra arbeidskraft?

 

Ikke billiglakk og ikke luksuslakk.. Heelt vanelig lakk :D

 

Ser fram imot svar :)

Lenke til kommentar
Hallå! Noen enkle spørsmål..

 

Hvor mye koster det å lakkere styling? (rød metallic)

 

Frontfanger, bakfanger og sideskjørt.

Blir det kanskje billigere totalt hvis du tar alt på en gang?

 

Hva er kostnadene hvis man ser bort ifra arbeidskraft?

 

Ikke billiglakk og ikke luksuslakk.. Heelt vanelig lakk :D

 

Ser fram imot svar :)

5093488[/snapback]

En frontfanger koster vel rundt 1500 spenn å lakkere, men det er med lakk og startpris og slikt, så det er sikkert billigere om det er flere ting som skal lakkes.

 

Har tenkte å spare opp en del greier som skal lakkeres dersom jeg skal ha styling, for å få det litt billigere..

Lenke til kommentar
Noen som kan svare på spørsmålet mitt i første innlegg? :) Hvis noen kan da.

5094708[/snapback]

Vil tro at den dekk dimensjonen passer veldig bra, kanskje litt bredere bak?

Men uansett så er felgene veldig viktig!

5094850[/snapback]

Hva fåreslår du bak da? 225 eller 230? Bør helst ikke gå alt for mye ut over kjøreegenskapene.

Lenke til kommentar

Heisann.. ser at dere nevner bilstyling.dk... det stemmer at de har gode priser. Jeg importerte komplett sett til min Corsa B.. 4000 pluss moms og frakt.. så jeg endte på ca 5800 ferdig inn til Norge... Men en annen ting er at de er svæært trege der nede.. får ikke kontakt med dem lenger. Tror de har nok med de danske kundene virker det som. Men jeg er svært fornøyd med produktet de leverte til meg

 

http://i22.photobucket.com/albums/b345/Cor...acer/Corsa8.jpg

 

riktignok kun bilde av fronten.. :love:

 

Tror jeg aldri klarer å selge den bilen:)

Lenke til kommentar

Ja, jeg vil anbefale å dra ned til Danmark.. du sparer frakt og toll!! Får sikkert prutet litt også! De har en veldig god butikk bilstyling.dk, har akkurat åpnet ny!... kan montere å lakke også..! Og da får du akkurat det du vil ha:) rett på bilen:)

 

Import kan være risikiabelt.. jeg forskuddsbetalte, og ca 1 uke etter sto linjegods på døra med Frontfanger, Sideskjørt og Bakfanger... funka fett=) Men pass på, det finnes mange useriøse firmaer...

Lenke til kommentar
Ja, jeg vil anbefale å dra ned til Danmark.. du sparer frakt og toll!! Får sikkert prutet litt også! De har en veldig god butikk bilstyling.dk, har akkurat åpnet ny!... kan montere å lakke også..! Og da får du akkurat det du vil ha:) rett på bilen:)

 

Import kan være risikiabelt.. jeg forskuddsbetalte, og ca 1 uke etter sto linjegods på døra med Frontfanger, Sideskjørt og Bakfanger... funka fett=) Men pass på, det finnes mange useriøse firmaer...

5098385[/snapback]

Jeg ville nok ikke bestilt fra firma som tar forhåndsbetaling med mindre jeg vet er et seriøst firma. Er jo snakk om noen tusen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...