Gå til innhold

Dual wielding som Warrior

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er bra of dual wielde som warrior?

Min følelse av det er at det ikke blir så vanskelig og ta castere for de får ikke Kastet spells fort nok.

Takk for alle svar

Mvh Knut-A:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si dual vield med warrior er noe tess.. Kun Rouge og hunter som klarer å håndtere 2 våpen på ei gang bra nok... Gjør nesten ikke skade heller, noe en warrior må gjøre... Men greit å bruke for å få opp ragen, også bytte til 2hånd midt i kampen...

Skrevet

For å ta castere er dualweild noe av det dummeste du kan bruke. Til og med 1h og skjold er bedre (for shield bash). Nei, bruker berserker stance og pummel i stedet du.

Skrevet

min erfaring som mage er at det ikke har så mye å si hvor fort warrioren slår. Hvis han får lov til å komme innpå meg og slå så er jeg død anywho. Så de eneste gangene en mage skal bruke spells med casting time er når warrioren er langt ifra, "frost nova'ed" eller polymorphed

Skrevet
For å ta castere er dualweild noe av det dummeste du kan bruke. Til og med 1h og skjold er bedre (for shield bash). Nei, bruker berserker stance og pummel i stedet du.

5088649[/snapback]

Aner du hvor sinnsykt mye man blir interrupta om man slåss mot en fury-warrior? Jeg merker ihvertfall stor forskjell mellom warriors som bruker 2-handers og dual wield. Om de bruker 2-hander så har jeg som oftest Mortal Strike på meg hele tiden, og mot dual wield warriors så har jeg noe foran meg som ikke er mulig og feare, og som interrupter casting hele tia. Jeg er priest.

Skrevet

Å nei du, dual wielding som warrior funker meget bra. Med masse talents plassert i fury-treet, kan man gjøre veldig mye skade. Crittene blir ikke like store som med en diger øks, men man kan faktisk gjøre mer skade over en lengre fight med DW.

Kan anbefale dere å se Fury-film dersom en vil se en dual wielding warrior i action ;)

Skrevet

5088649[/snapback]

Aner du hvor sinnsykt mye man blir interrupta om man slåss mot en fury-warrior? Jeg merker ihvertfall stor forskjell mellom warriors som bruker 2-handers og dual wield. Om de bruker 2-hander så har jeg som oftest Mortal Strike på meg hele tiden, og mot dual wield warriors så har jeg noe foran meg som ikke er mulig og feare, og som interrupter casting hele tia. Jeg er priest.

5088670[/snapback]

En fury warrior har ikke noe mer som interrupter spells en en arms warrior, utenom plagsom weaponspeed selvsagt. Det som gjør at spell blir interruptet er at en warrior kan hoppe fram og tilbake gjennom casteren, slik at det kommer LoS bugs og mye rart. En fury warrior har derimot en ekstra ability for å bli immun mot fear, men alle warrriors har 2 fra før, og jeg som forsaken her 3 :)

Skrevet

Fury DW warriors er meget bra til pve, men vanskeligere å gjøre det bra i pvp. Grunnen til dette er at i pve så er targeten din stort sett i ro, mens i pvp er det litt mer hektisk og da hjelper det med store hits fra 2h weapons.

en liten link til veldig bra Fury guide.

Fury guide

Skrevet
Hvordan er varigheten og CD på disse mulighetene? Når jeg slåss mot warrior i PvP så "går det til slutt" hvis jeg spammer fear..

5090280[/snapback]

En fury warrior med deathwish har 30 sec immune to fear tror jeg, pluss 10 sec fra berserkers rage. Deathwish har 3 min cooldown. Berserkers har 30 sec cooldown.

Skrevet

Aner du hvor sinnsykt mye man blir interrupta om man slåss mot en fury-warrior? Jeg merker ihvertfall stor forskjell mellom warriors som bruker 2-handers og dual wield. Om de bruker 2-hander så har jeg som oftest Mortal Strike på meg hele tiden, og mot dual wield warriors så har jeg noe foran meg som ikke er mulig og feare, og som interrupter casting hele tia.

5088670[/snapback]

Hvis du står og kaster mens en warrior denger på deg gjør du noe feil.... Kite ftw.

Som mage eier jeg furywarriors lett. De kommer innpå meg kun etter charge/intercept (stort sett) før jeg blinker bort/frostnova etc. og da må de ha høy burst for å få meg ned (aka. ms, autoattack med træg 2H etc.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...