Gå til innhold

Hva synes dere om Battlefront 2 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, jeg har spilt MP-Betaen. I fem minutter. Jeg synes det var dødskjedelig. Ikke en server med mindre enn 300 i ping; lagging, utdatert grafikk osv.

 

Jeg gav som sagt opp etter at jeg ikke klarte å drepe noen, men jeg kan aldri se for meg meg selv kjøpe det spillet.

 

Det eneste jeg virkelig kan kommentere er vel grafikken, og jeg gjentar at det var poor.

 

Men ikke hør på meg, jeg likte ikke det første heller.

Lenke til kommentar

Har spilt det nå. Det er mye av det samme...

 

Men det å fly i space er kjempekult. Masse action rundt deg hele tiden og masse rart du kan gjøre mens du dogfighter. Coruscant banen var veldig bra laget.

 

Å være Jedi/Sith er også tøft. Bruke Force Sprint og løpe gjennom bataljoner med stormtroopere mens du slasher dem rett ned - en egen følelse.

 

Samtidig er det mange nye baner som Felucia, Mygeeto, Mustafar osv. Det er også mange nye modes som hunt, celebrity deathmatch (der du kan være helter å slåss mot hverandre) ++

 

Vil si dette er et spill jeg må bruke god tid for å lære alle de nye tinga iforhold til 1ern. Men ikke misforstå - spillet er veldig enkelt å komme inn i. Anbefales.

 

5/6

Lenke til kommentar

Teknisk sett kan jeg ikke si at spillet er annet enn noe søppel. Grafikken er tre hakk tilbake i utviklingen av spill, og når det ikke fins ragdoll fysikk hjelper ikke det stort. Ellers er lydene helt OK, men ikke noe mer - muligens noe mindre. Synes de lett kan bli lave og dølle (laser-lyder uten noen spesielle eksplosjoner og sånn, i motsetning til de nye filmene).

 

Det er kult å få kunne spille som Jedi, og jeg synes de har fått til balanseringen greit.

Rom-krigingene kan være litt artige, men de føles veldig raskt veldig døde ut.

Ellers er bakkekrigene omtrent like kjedelige som i 1'ern, bare at det her er èn eller to nye klasser man kan være.

Synes det er et fint tiltak at de har prøvd å få til en litt mer engasjerende SP-kampanje denne gangen. Vi får litt mer historie, og vi fr slosse på planeter som kun er med i få sekunder av filmene. :)

Jeg har ikke enda prøvd multiplayer, så jeg kan ikke uttale meg om det.

 

Så langt synes jeg spillet vipper mellom en sterk 6/10 og en svak 7/10.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Synes spillet var genialt, fantastiske jedier.

 

Et must for Star wars fans, man får komme mer innpå soldatene og deres holdninger før og etter order 66.

 

Genialt når man dreper jedier lett ( noe som ikke skal gå) og være jedi.

 

Det og fly er genialt.

 

Spille lan er topp, ødelegge for d andre laget med å ødelegge vitale systemer på hovedskipet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ja, spillet er en liten oppgradering fra 1'ern. Men Jedi/Sith delen suger! Fungerer ikke i det hele tatt! Virker som de bare lagde på 2sek uten å teste den engang!

 

Nei, du kan likså godt kjøpe BattleFront 1 isteden for BattleFront 2. Det er egentlig det samme spillet.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Grafikken er fin, fine omgivelser og bra detaljert. Men når spillerne kommer inn i bildet så passer den ikke! Ting beveger seg helt urealistisk! 1'ern hadde ikke så pen grafikk, men den er trossalt bedre når du ser på hele grafikken og ikke bare hvor pen den er.

 

GamePlay delen er ok, nesten helt lik 1'ern, men jeg syntes ting går alt for fort.

Man beveger seg for fort, så man dør for man klarer å registrere det. Noe som er ekstremt irriterende. Dette gjelder bar Online delen. Men dette er jo egentlig ment som er Online spill. Så GamePlay'en er litt ubalansert. Bortsett fra disse farts feilene så er GamePlay'en helt lik 1'ern.

 

Lyden er det ikke så mye å si om. Helt ok, kunne vært bedre, kunne vært dårligere.

 

Holdbarheten er litt dårlig. Det er som å spille 1'ern, bortsett fra at du dør hele tiden.

Derfor blir du forbanna og lei nesten med engang. Du spiller spillet intenst i en uke også har du lagt det fra deg. Og for de som har spilt 1'ern, så er det jo egentlig det samme som å starte å spille 1'ern igjen. Så de blir nok enda fortere lei.

 

Jedi/Sith delen er helt ræva! Du har egentlig ingen Force Powers, hvert fall ingen valgmuligheter nå det gjelder dem. Det er bare en som kan være Jedi på vært lag, og det er den samme personen som for være det nesten hele tiden. Og det er som oftest den beste på hvert lag, og han blir da nesten umulig å slå! Hele Jedi/Sith delen er bare noe som er blitt laget på en, to, tre. Det virker i hvert fall sånn! Det er heler ingen form for Jedi/Sith dueller heller! Nei du trenger ikke å glede deg til denne nye featuren. Fordi den er ræva!

 

TOTALT: Spillet kunne likså greit ha heti: BattleFront 1.5, det er bare BattleFront 1 med en ny, litt større Patch. Grafikken er mer trøblete. GamePlay'en den samme, men ting går for fort. Holdbarheten er dårlig! Og lyden er helt ok. Dette blir som KOTOR og KOTOR2, 1'ern er minst like bra som 2'ern. Det kommer noen nye å kule ting i 2'ern. Men 2'ern inneholder da flere BUG's og det er generelt sett dårligere!

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

Terningkast: 3+

 

Karakterer:

 

Grafikk: 6/10

Lyd 7/10

GamePlay: 6/10

Holdbarhet: 5/10

 

Totalt: 6/10 - Anbefales ikke! Kjøp heller 1'ern!

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke hva det er som er så bra med Jedi'ene i spillet her. Har dere folk egentlig prøvd Jedi Outcast og Jedi Academy? Disse to spillene er flere ÅR gamle, men der er måten å spille som Jedi MINST et par milliarder ganger bedre.

Generelt sett synes jeg ikke spillet var annet enn middelmådig. Det som trakk opp var rom-krigingen, men selv denne var utrolig overfladisk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kjøpte 1'ern i god tro.. Har aldri vært så skuffa over et spill.. Derfor har jeg vært varsom ang 2'ern.. Ikke kjøpt den enda.. Og etter det folk sier her så tror jeg at jeg lar være for det komemr patcher og prisen faller til halvparten... Helst mindre..

Lenke til kommentar

Ja det er en del med det spillet som ikkeer helt osm forventet. Det at man dør før man har fått sukk for seg er, som nevnt før, veldig irriterende. Trøblete bevegelser og generelt mye lag når man spiller online. Spilte med noen folk jeg halveis kjenner (fra Norge). Vi var 4 stykker og fyren min spratt frem og tilbake, spurtingen kom på 3 sec etter at jeg hadde trykket shift pga lag og overkroppen var mørkere enn underkroppen.

 

En del bugs og tull med spillet, men heldigvis har de fikset det jeg irriterte meg mest over i 1'ern: laserne til f.esk AT-AT'en gikk så innåtipokker treigt. De fløy i sneglefart og det var jo mulig å løpe fra dem! Nå går de i en mer troverdig fart...

 

Noen ganger begynner jeg å lure på hva de holder på med borte på LucasArts...

 

Elsker Star Wars, og hadde enorme forventninger til spillet. Tok noen dager før ekstasefølelsen ovenfør spillet la seg og jeg begynte å merke bugs og tull.

 

Men jeg ser ikke grunn til å la være å kjøpe det. Sel vom det er litt ball med det så angrer jeg ikke på at jeg kjøpte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...