Gå til innhold

Whitebox - en positiv erfaring!


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Kjøpte meg en bærbar pc fra Whitebox for ca et halvt år siden. Servicen var meget bra og pcen kom på tre dager! De ringte til og med å sa hvor bra den pcen var :p

 

Så for 2-3 uker siden så dukket det opp et lite problem. Sendte en mail til support og fikk et raskt svar om at det burde bli tatt en sjekk på den! Sendte den inn dagen etter og tenkte ikke noe særlig mer på det...

Når jeg kom hjem om kvelden tenkte jeg å ta meg en titt innom forumet etter noen erfaringer. Det som jeg da kom over sjokka meg ganske kraftig. Det første jeg tenkte var at jeg aldri kom til å se den igjen :no:

 

Dagene gikk og jeg var like bekymra for vidunderet mitt, men på søndags morgen, litt over en uke etter at jeg hadde sendt inn pcen, lå det en hentelapp fra lørdag i postkassa! Jeg rett og slett jubla. Så i langfri i dag stakk jeg innom postkontoret, stakk tilbake til skolen og starta den opp. Alt fungerte strålende :D

 

Så jeg må takke Whitebox for super service, og vise for resten av forumet at det er ikke bare dårlige erfaringer om Whitebox :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er lettere å snakke dritt om ting enn positivt... Er ganske utrolig hvor mye dårlig cred. nettbutikker får i forumet. Enkelte folk forventer rett og slett at alt skal bli servert ting på sølvfat, og at de er de eneste personene på jorda.

5093616[/snapback]

 

Vel. Jeg skjønner godt hvorfor whitebox får dårlig cred, etter å ha lest hårreisende historier om servicen deres. Ikke alle forventer at alt skal bli levert på sølvfat, men grei kommunikasjon og service bør man kunne forvente, noe whitebox ikke er så gode på, dessverre.

Ellers er det bra at de ikke yter så dårlig service mot alle. Det skulle bare mangle.

Lenke til kommentar

positivt overrasket at det faktisk er folk som har positiv erfaring med whitebox. skulle gjerne ønsket at de hadde samme kundeservice og holdt alt de lovet for da hadde de jo ikke fått så mye negativ omtale. jeg derimot skal aldri mer handle ifra dem. Makan til dårlig kundeservice og useriøsitet skal man lete lenge etter!

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Hvis du virkelig trur at du har gjort et godt kjøp, så burde du faktisk ta en titt på hva pcen din er lagd av. Fordi det er bare masse juggel og dritt. Fikk fin service i starten jeg også. Men etter et halt år så sluttet de og ta telefoenen. Heller ingen svarte på mail. Jeg skulle også få penger tilbake av dem for den dårlige pc-en som jeg hadde fått, men dette viste seg og være vanskligere enn jeg trodde. Tok meg over et halvt år og få tilbake pengene, og jeg har fortsatt ikke fått alt. Whitebox er også en sjult bedrift som ingen noen gang har funnet. Hvis noen har funnet et whitebox kontor så si i fra, fordi da tar jeg meg en tur.

Lenke til kommentar
Det er lettere å snakke dritt om ting enn positivt... Er ganske utrolig hvor mye dårlig cred. nettbutikker får i forumet. Enkelte folk forventer rett og slett at alt skal bli servert ting på sølvfat, og at de er de eneste personene på jorda.

5093616[/snapback]

 

håper du ikke snakker generelt nå, for mange av trådene med klager er faktisk en smule hårreisende. Er klar over at enkelte greier å drite skikkelig på draget, men de hører til sjeldenheten for mitt vedkommende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...