Scotty Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Skaffet meg San Andreas nå. Men har et stort problem!...Pcen restarter seg etter ca 5min med spilling, hva skyldes dette? Alle andre spill fungerer helt feilfritt!.. (for pc-spec, skjekk profil) Endret 1. november 2005 av Man0war
Sweet Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 hmmm sjekk temperatur på grafikkort og eller CPU.. kan være at en av de blir for varm. Mvh Sweet™
Scotty Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 hmmm sjekk temperatur på grafikkort og eller CPU.. kan være at en av de blir for varm. Mvh Sweet™ 5085648[/snapback] Tempraturen på cpu, gpu, hk og hd'er ligger stabilt (under spilling) som vanlig ...Så det er nok ikke det det skyldes....
Scotty Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Ingen som kan hjelpe/har noen peiling?
Scotty Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 Nå har jeg prøvd å reinstalere hele spillet på nytt. Etter ca 5min spilling igjen så restarter pcen seg igjen! Ingen som hvet hva dette kan grunnes??
Pc-FreakOut Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Får for lite strømm kanskje?ellers kunne jeg også trudd det var for varmt.. ikke stilt i bios så pc'en skrur seg av på en ganske lav grad da?
Scotty Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Får for lite strømm kanskje?ellers kunne jeg også trudd det var for varmt.. ikke stilt i bios så pc'en skrur seg av på en ganske lav grad da? 5092828[/snapback] Strøm er det mer enn nok av ..Kan titte innom bios neste gang jeg skrur av/på pcen Har lånt spillet til en kamerat rett over gata som skal teste om pcen hans restarter seg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå