Walts Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Syntes den passet best her denne tråden jeg.. Hvor mange kapitler er den på ? den på worldofwarcraft.com siden er på 5 kapitler så står det to be continued på kapitel 6.. er det alle? har lyst til å lese historien
Blib Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Det er skrevet flere offisielle lore-bøker som du kan få kjøpt på nett som utbroderer de kapitlene ganske heftig også.
Walts Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 ja, men vil bare ha litt kjap gjenomgang, så er det da hele historien kort?
MrLee Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 "har lyst å lese hele historien" "vil bare ha litt kjap gjenomgang" noe skurrer her... Men hvis du virkelig er intressert, skaff deg Warcraft RPG bøker, der står det mye info. Å spille gjennom WC1-3 + expansions er også meget informativt, ettersom mye av det som blir fortalt faktisk utspiller seg i disse spillene.
Walts Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Skrevet 31. oktober 2005 ja ser det ble litt feil... men etter jeg fant ut at den var så lang otker jeg ikke hele... men får vel ordne meg et par bøker
gamer73 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 noen som har link til disse lore-bøkene dem selger? Har sluppet opp for sengelektyre her.
Blib Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 PDF-versjoner kan kjøpes her: http://www.blizzplanet.com/modules.php?act...showpage&pid=97 Denne nettsiden er også generelt utrolig bra når det kommer til Lore. Brukt en stund på å lese der ja
gamer73 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Er disse PDF-filene manualer til rollespill liksom? Der det står om terninger og hvordan man skal trille på alt mulig liksom? Har disse pdf-filene direkte noe med wow-spillet å gjøre?
gamer73 Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Vil bare linke til hvor dere kan kjøre strategi-guide og atlas over wow... Jeg kjøpte nettopp begge deler derfra. Ikke det at det er nødvendig, men jeg elsker slike fine kart osv... http://www.play.com/play247.asp?pa=search&...aft&page=search
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå