Gå til innhold

Verbatim DVD+R tilbud fra Komplett er dritt plater


Anbefalte innlegg

bengh: De har tildels gjort det på noen plater. Hvis du sjekker så er en del merket med cmc/ritek/optodisc osv.

 

Dette er bedre enn ingenting, så det skal dem ha litt credit for, men bortsett fra det, så har jeg ikke videre mye til overs for deres heller lavkvalitets dvder, med ekte verbatim som unntak.

 

Heldigvis finnes det butikker som brenner.no, norwaydisc og pxp hvor man vet hva man får, og som er drevet av seriøse folk som ønsker å opplyse kunder nøyaktig hva dem får.

 

EDIT:

 

Kom tilfeldigvis over denne:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308098&cks=PRL

Se "Klikk her for å vise full mediakode"

 

 

Dem har faktisk link til full mediakode på noen plater. Ihvertfall et steg i rett retning.

Om dem nå bare kunne funnet noen bedre plater enn That's write å selge....

5097833[/snapback]

 

Hm, da er de vist bedre en jeg trodde :thumbup: . Håper de fortsetter med det selv om jeg ikke helt tror på det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå sendt email til komplett der jeg forklarer at disse platene ikke holder (da de ikke har advanced azo), og bedt om at jeg kan få sende inn dvd-ene og få pengene igjen.

 

Komplett har alltid vært greie med problemer før, og jeg har handlet mange varer derfra, og regner derfor med at at det skal gå uten problemer.

 

Kommer med mer info senere, når komplett har svart.

5097402[/snapback]

Jeg og sendte mail igår til lageransvarlig men venter på svar.

Ringte først da :)

Endret av JonV
Lenke til kommentar
Så dere mener disse er ræva.??

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306752&cks=PRL

( That's Write 8x DVD-R 4,7GB (Optodisc) )

 

Jeg har nå kjøpt 300stk av disse, å fortsatt INGEN feilbrent, å alle leses av dvdspillere å playstation til å med...

 

DVDfilm brent i 8x funker også (brenner de dog i 4x) å ingen har slutta å funke...

 

Er jeg bare  heldig.?

5102641[/snapback]

 

Jeg mener at Optodisc er lavkvalitets plater som man ikke bør lagre noe "viktig" på.

Funker til film som du sier, men ikke til noe særlig mer.

Har du muligheten så ta en kvalitetsjekk med Nero CD-DVD Speed på de første Optodisc platene du brente og post scan her.

Lenke til kommentar
Evial: Jeg tviler på at du får advanced AZO 8x plater. Verbatim faset nemlig disse ut for en stund sida.

 

Du kan være heldig å få 16x plater dog hvis komplett føler seg snille.

5102603[/snapback]

 

jeg har ikke så veldig peiling på alt dette men advanced azo skal jo være bedre plater, og man kan ikke reklamere for et produkt, og så selge en annen som faktisk er dårligere isteden. Har di ikke 8x så får di finne frem 16x.

 

(fant disse på komplett, og di har en del av dem også.)

Verbatim 8x DVD+R disc 4,7GB (Advanced AZO) 25-pack

Endret av Evial
Lenke til kommentar
Evial: Jeg tviler på at du får advanced AZO 8x plater. Verbatim faset nemlig disse ut for en stund sida.

 

Du kan være heldig å få 16x plater dog hvis komplett føler seg snille.

5102603[/snapback]

 

jeg har ikke så veldig peiling på alt dette men advanced azo skal jo være bedre plater, og man kan ikke reklamere for et produkt, og så selge en annen som faktisk er dårligere isteden. Har di ikke 8x så får di finne frem 16x.

 

(fant disse på komplett, og di har en del av dem også.)

Verbatim 8x DVD+R disc 4,7GB (Advanced AZO) 25-pack

5103023[/snapback]

 

Ja komplett har enda lager igjen av vanlige 8x Advanced AZO plater.

Lenke til kommentar
Så dere mener disse er ræva.??

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306752&cks=PRL

( That's Write 8x DVD-R 4,7GB (Optodisc) )

 

Jeg har nå kjøpt 300stk av disse, å fortsatt INGEN feilbrent, å alle leses av dvdspillere å playstation til å med...

 

DVDfilm brent i 8x funker også (brenner de dog i 4x) å ingen har slutta å funke...

 

Er jeg bare  heldig.?

5102641[/snapback]

 

Jeg mener man er Uheldig hvis man klarer å brenne dårlige plater uten at de feiler.

Da kan man få seg en overraskelse når man etter en tid prøver å lese platene og det viser seg at de ikke lenger er lesbare.

Det er bedre at dårlige plater feiler under brenning, så er man ferdig med dritten, og kjøper kvalitetsplater isteden.

Endret av Thoth
Lenke til kommentar

jeg har nå brukt mange av thatswrite men kun 4x plater. ingen feil brenninger på sikkert 300 plater og alle som jeg har testet har fungert på min dvd spiller. Men spørsmålet er hvor lenge jeg kan ha dem liggende i mappe før di blir dårlig. Har kun film, så det er ingen krise.

Lenke til kommentar
jeg har nå brukt mange av thatswrite men kun 4x plater. ingen feil brenninger på sikkert 300 plater og alle som jeg har testet har fungert på min dvd spiller. Men spørsmålet er hvor lenge jeg kan ha dem liggende i mappe før di blir dårlig. Har kun film, så det er ingen krise.

5103825[/snapback]

Hadde brent like mange som deg tenker jeg.. Min erfaring er at disse fungerte fint 1-2 år, deretter går det bare nedover.. Har nå brukt mye tid på å få kopiert disse inn igjen og brent de ut på Verbatim.. (DVD leseren i stua leser de ikke lenger, kun min NEC, ved bruk av total copy..

Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke fått svar av lageransvarlig så jeg ringte de.

Fikk beskjed om at saken var oversent til innkjøps ansvarlig og at de muligens hadde fått inn feil varer til lageret sitt.

 

Oppdatering fra min side stopper idag da jeg desverre eventuelt får svar på jobb eposten min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...