Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyld min uvitenhet, men Wi-Fi innbærer at den kan benytte seg av trådløse nettverk, som '11b/'11g?

Og hvordan er mulighetene til å benytte seg av office-dokumenter? Det står kanskje i testen, men jeg har glemt det... Beklager.

Syns denne telefonen virker topp, og vurderer hardt å kjøpe den. Noen som har spesielle innvendinger mot den? Takker for alle innspill :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hallo er det noen som er plaget med at telefonen slår seg av når ladekabelen er i?? Etter ca2 minutter slår mobilen seg av, men ikke når jeg lader med usb kabelen....hmm, lar jeg skjermen stå på alltid så slår den seg ikke av...

Minn SP5 gjør det, veldig irriterende!!

Er noen av dere plaget med samme feil??

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hallo er det noen som er plaget med at telefonen slår seg av når ladekabelen er i?? Etter ca2 minutter slår mobilen seg av, men ikke når jeg lader med usb kabelen....hmm, lar jeg skjermen stå på alltid så slår den seg ikke av...

Minn SP5 gjør det, veldig irriterende!!

Er noen av dere plaget med samme feil??

5347079[/snapback]

 

 

Nei...

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

I dag klikka min k500i totalt, og siden jeg er smarthus så har jeg lyst på en telefon som er fleksibel og har wifi.

Jeg brukte amobil til å velge ut en telefon for meg, og denne var ganske rimlig og ser ut til å være bra.

 

Denne telefonen har blitt litt gammal nå, den er ialefall ikke fersk, men siden jeg brukte amobil for å finne en mobil etter kriteriene så regner jeg med at denne er ett bra kjøp og at det ikke har kommet noen nye bedre og billigere telefoner?

 

En anen liten ting, jeg har linksys WRT54G. Men jeg tror jeg kan koble opp b og ikke bare g og derfor vil jeg vel kunne koble til denne telefonen med wifi?

Lenke til kommentar
I dag klikka min k500i totalt, og siden jeg er smarthus så har jeg lyst på en telefon som er fleksibel og har wifi.

Jeg brukte amobil til å velge ut en telefon for meg, og denne var ganske rimlig og ser ut til å være bra.

 

Denne telefonen har blitt litt gammal nå, den er ialefall ikke fersk, men siden jeg brukte amobil for å finne en mobil etter kriteriene så regner jeg med at denne er ett bra kjøp og at det ikke har kommet noen nye bedre og billigere telefoner?

 

En anen liten ting, jeg har linksys WRT54G. Men jeg tror jeg kan koble opp b og ikke bare g og derfor vil jeg vel kunne koble til denne telefonen med wifi?

6686447[/snapback]

 

Har samme router som deg og her kan du velge om routeren skal sende ut b signaler, g signaler, eller begge deler (Mixed).

Velger du første eller siste, så vil det funke med SP5.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Smartgod: Vi prøver å gjøre testene våre litt kortere for tiden. For eksempel har vi sluttet å nevne forskjellen på alle skjermteknologiene i hver test. Jeg har derfor også valgt å bare fortelle om talekvalitet og dekning hvis en telefon skiller seg kraftig ut, om det skulle være i negativ eller positiv retning. Regn altså med at så lenge en helt standard mobilfunksjon ikke er omtalt, så fungerer den akkurat som normalt.

5079109[/snapback]

 

Dette er direkte latterlig :-) Det er en telefon. Man skal snakke i den mostly. Undertegnede har ikke all verdens hørsel. Skal testene deres være nyttig for meg, trenger jeg en liten notis om hvordan lyden er på telefonen.

 

Å ikke nevne lydkvaliteten er som å beskrive en skjerm uten å nevne noe om bildekvaliteten...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...