Gå til innhold

Ja da var tier2 set grafikkene blitt 'lansert'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes Wrath Helmen ser utrolig kul ut. Nå tror jeg at jeg venter på at den dropper av Onyxia, hadde mere lyst Might før.

Noen som vet når disse Forandringene kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg velger å tro at den siden ikke har helt fått med seg hvem sitt sett det var. Om blizzard seriøst lager den grafikken på wrath, bør de skifte navn på settet.. Er ikke mye wrath over det der..

5078756[/snapback]

vil tro at det er riktig, da denne personen var på blizzcon og var på disse visningene.

Men man kan jo håpe

Skrevet
Syntes Wrath Helmen ser utrolig kul ut. Nå tror jeg at jeg venter på at den dropper av Onyxia, hadde mere lyst Might før.

5079585[/snapback]

Har dem ikke sagt at dem kommer med 1.9 a? usikker nå.

Skrevet

5079585[/snapback]

Har dem ikke sagt at dem kommer med 1.9 a? usikker nå.

5080240[/snapback]

Det stemmer det. ;)

Skrevet (endret)

Jeg kan si nesten 100% sikkert at bildet til venstre her er Judgement (Paladin) og Høyre er Ten Storms (Shaman): Dette ut fra den enkle grunn at du kan se Alliance Ørna i belte området på den drakta til venstre, og hordemerket i samme området på drakta til høyre. Og da sier det seg jo egentlig selv.

Btw. Gratulerer Warriors, da er det ikke lengre noen tvil om hvilken armor som er deres. Nå har vi paladins levd ei stund med bananer på skuldrene, så nå er det deres tur til å ha ei diger øks på hodet :p

Edit: hmm, fikk bandwith exceeded på den linken gitt... har uploada bildene til min hjemmeside, og de kan sees her:

Judgement & Ten Storms

Dragonstalker

Endret av apollox
Skrevet

Så paladin skal se ut som en rogue med daggere på skuldrene og robe, shaman får noe som ser ut som plate, mens warrior får en skikkelig homofil tier-2 armor? Bra jobbet blizzard..

Skrevet
Så paladin skal se ut som en rogue med daggere på skuldrene og robe, shaman får noe som ser ut som plate, mens warrior får en skikkelig homofil tier-2 armor?  Bra jobbet blizzard..

5082705[/snapback]

Er du morsom eller? Warrior og shaman setta var dritfete da :<

Skrevet (endret)

For første gang er jeg iallefall fornøyd med paladin settet, Både LF og Lawbringer ser teit ut. Kun Honor settet som ser nogenlunde ok ut, men der har jo warrior likedan. Might ser sinnsykt ut, og wrath latterlig... hmm, rar utvikling.

Endret av apollox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...