Pluggen Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Noen som vet noe om dette? Hører noe rykter om at de skal avdukes et sted i Skien i kveld, men ikke hvor og når... Skal få en kompis til å ta bilder da, for så å legge de ut her.. På forhånd takk
Marvil Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Se denne tråden på et annet bilforum for mer infomasjon og bilder.. Evt, muligens www.autostrada.no har noe info, siden det er dem som står bak hele greia..
Pluggen Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Var å kikka... Fy faen!!! Sorry språket, men fikk høre lyden på et par av de, å det er grotesk...
Marvil Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Finnes det bilder rundt omkring? 5074087[/snapback] Her ligger det litt..
uranus Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Det er ikke nye biler som skal avdukes, det er noen av bilene til Thor som skal vises i den sammenheng at Autostrada fyller 10 år. Dere kan se bildene jeg tok her: http://www.ludrio.com/index.php?aj_go=more...t_from=&ucat=3& Hvis dere vil ha noen av disse bildene i full størrelse, send meg en PM. Tok også noen flere bilder.
Kebab GUD Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 alle er tilsalgs .. og noen har allerede lagt inn bud.... og det på Zonda roadsteren! .. som er dyreste bilen i norge foir øyeblikket
Lada2103 Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Ehh... Unnskyld meg, men hvem er denne Thor Johansen?
Marvil Skrevet 1. november 2005 Skrevet 1. november 2005 Nordmann som bor i Frankrike i et slott som har lidenskap for pene og dyre biler, eller noe slikt..?
Pluggen Skrevet 1. november 2005 Forfatter Skrevet 1. november 2005 (endret) Allerede kjøpt de han.. Han er herfra, og har et vinslott i frankrike, (de drakk vin fra "gården" hans på avdukinga..) Thor Johansen eide tidligere Herkules (et kjøpesenter her i byen) og eier nå ca. 70 Ferrarier i garasjen i slottet sitt Endret 1. november 2005 av Pluggen
uranus Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 (endret) og eier nå ca. 70 Ferrarier i garasjen i slottet sitt Nei, det er nok ikke 70 Ferrarier, det er tilsammen ca. 70 forskjellige biler. alle er tilsalgs .. og noen har allerede lagt inn bud.... og det på Zonda roadsteren! .. som er dyreste bilen i norge foir øyeblikket Mener at de fleste var til salgs men tror ikke alle var det? Noen av de er jo samleobjekter. Hadde jeg visst det, ville jeg lagt inn bud. Thor Johansen er en Skiens gutt som har klart seg veldig godt. Men han sier at han liker å ri hest mer enn å kjøre bil. Endret 2. november 2005 av uranus
heier Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Mener at de fleste var til salgs men tror ikke alle var det? Noen av de er jo samleobjekter. Hadde jeg visst det, ville jeg lagt inn bud. Thor Johansen er en Skiens gutt som har klart seg veldig godt. Men han sier at han liker å ri hest mer enn å kjøre bil. Thor Johansen er en Skiens gutt med mer penger enn vett Alle bilene er nok til salgs...ta en titt her: http://autostrada.com/utvalg.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå