Gå til innhold

Nintendogs noe å satse på?


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er på utkikk etter nintendo ds og fant et godt tilbud på rosa/lyseblå ds med Nintendogs.

 

Men tamagotchispill er helt nytt for meg og testene er varierte.

 

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Er på utkikk etter nintendo ds og fant et godt tilbud på rosa/lyseblå ds med Nintendogs.

 

Men tamagotchispill er helt nytt for meg og testene er varierte.

 

Noen erfaringer?

5071964[/snapback]

Har det ikke selv, men har prøvd det nok til å vite at det er farlig sjarmerende. Det er visstnok en del små plagsomme ting som en gjort for å utvide spilletiden, men ellers skal det være veldig bra. Enkelt og greit, perfekt for "casual-gamers", men ikke fullt like bra for hardcore folk som liker å sitte seg ned i ørten timer for å "runde" et spill.

Lenke til kommentar

Personlig kjøpte jeg den pakken med nintendogs kun fordi det såg ut som en morsom deal og dama mi liker hunder. Spillet er morsomt i seg selv og jeg liker det faktisk selv om min spillinteresse går mer i FPS, Strategispill og diverse nintendo topptitler. Du blir sucked inn i det på en måte og det er faktisk bra laget med tanke på hundens oppførsel.

Det jeg ville anbefalt deg alikevel er å se litt på spillet og prøve det ut.

Jeg fikk ihvertfall prøve en ds i en butikk før jeg kjøpte maskinen.

Og en advarsel til... Hunden sulter faktisk om du ikke mater den i løpet av en dag :p

spillet er såpass realistisk :p

 

Å lære hunden å rulle rundt med hjelp av dine kommandoer er jo ganske tøft da.

 

Negative tingene er vel egentlig bare at det går ganske mye tid til det, og etter en god stund blir det repetivt og en må gjøre mye av det samme om og om igjen. (Men slik er det vel å ha hunder på mange måter også:p)

 

Om du har lyst på noe morsomt som jeg faktisk tror svært mange ville likt om de hadde prøvd det, så kjøp nintendogs.

Ellers kan jeg garantert anbefale disse spillene :

 

Castlevania (Beste til ds per dags dato synes jeg)

Meteos (Du blir avhengig...jeg garanterer deg)

Advance Wars Ds (Strategi...mmm:D)

og 25.november kommer jo mario kart ds som kan spilles online.

 

(Send meg en melding så kan vi spille mot hverandre en dag :p)

Lenke til kommentar
(Send meg en melding så kan vi spille mot hverandre en dag :p)

5072947[/snapback]

 

Hehe. Har bestemt meg for å heller vente til Mario Kart DS kommer ut, for det er jeg sikker på at jeg kommer til å like :p

 

Planlegger også å kjøpe det nye metroid-spillet når det kommer neste år, noen som har noen ord å si om demoen som følger med når man kjøper ds? :dribble:

 

(PM)

Lenke til kommentar
Hehe.  Har bestemt meg for å heller vente til Mario Kart DS kommer ut, for det er jeg sikker på at jeg kommer til å like :p

 

Høres ut som en god plan, jeg prøvde nintendogs i en sjappe, og mitt inntrykk var at man enten må være jente, under 15 eller sykt opptatt av hunder for å like dette. Selvom det teknisk sett var godt laget, fine animasjoner og litt artig interaksjon, men ser for meg at dette fort blir veldig kjedelig!

 

Mariokart DS derimot :dribble:

Lenke til kommentar
(Send meg en melding så kan vi spille mot hverandre en dag :p)

5072947[/snapback]

 

Hehe. Har bestemt meg for å heller vente til Mario Kart DS kommer ut, for det er jeg sikker på at jeg kommer til å like :p

 

Planlegger også å kjøpe det nye metroid-spillet når det kommer neste år, noen som har noen ord å si om demoen som følger med når man kjøper ds? :dribble:

 

(PM)

5079209[/snapback]

Demoen er helt sinnsykt gøy i to-player. Styremekanismen er kanskje ikke helt like god som mus&keyboard, men faktisk bedre en FPS kontroll på konsoll, og bedre en Metroid Prime kontrollen også. Føles veldig naturlig veldig fort. Actionen er ganske intens også, selv med bare to spillere. Gleder meg til å prøve det med enda fler spillere.

Lenke til kommentar
(Send meg en melding så kan vi spille mot hverandre en dag :p)

5072947[/snapback]

Planlegger også å kjøpe det nye metroid-spillet når det kommer neste år, noen som har noen ord å si om demoen som følger med når man kjøper ds? :dribble:

 

(PM)

5079209[/snapback]

Demoen er helt sinnsykt gøy i to-player. Styremekanismen er kanskje ikke helt like god som mus&keyboard, men faktisk bedre en FPS kontroll på konsoll, og bedre en Metroid Prime kontrollen også. Føles veldig naturlig veldig fort. Actionen er ganske intens også, selv med bare to spillere. Gleder meg til å prøve det med enda fler spillere.

5080200[/snapback]

 

Ooh, nice :p

Hvordan funker multiplayer? Som på Metroid Prime 2, eller kan man gjøre oppdrag sammen også?

Lenke til kommentar
(Send meg en melding så kan vi spille mot hverandre en dag :p)

5072947[/snapback]

Planlegger også å kjøpe det nye metroid-spillet når det kommer neste år, noen som har noen ord å si om demoen som følger med når man kjøper ds? :dribble:

 

(PM)

5079209[/snapback]

Demoen er helt sinnsykt gøy i to-player. Styremekanismen er kanskje ikke helt like god som mus&keyboard, men faktisk bedre en FPS kontroll på konsoll, og bedre en Metroid Prime kontrollen også. Føles veldig naturlig veldig fort. Actionen er ganske intens også, selv med bare to spillere. Gleder meg til å prøve det med enda fler spillere.

5080200[/snapback]

 

Ooh, nice :p

Hvordan funker multiplayer? Som på Metroid Prime 2, eller kan man gjøre oppdrag sammen også?

5094977[/snapback]

På demoen er det bare å skyte hverandre. Ingen oppdrag. Men langt langt gøyere enn Metroid Prime 2 multiplayeren.
Lenke til kommentar
Stilig :p

 

Må vel være mye morsommere å kunne være opptil 16 stk, istedenfor 4 stk som på Metroid Prime 2!

5101020[/snapback]

Har bare prøvd det med 2 player. Veldig morsomt da også. Men du vet at alle må ha eget kopi av demoen, ikke sant?

5101499[/snapback]

 

Ja, når det gjelder demoen i hvert fall.

 

Men Nintendo har opplyst om at man kun trenger ett spill for å spille over WLAN.

Lenke til kommentar

http://media.ds.ign.com/media/682/682835/vids_1.html

 

 

Last ned traileren som er kommet ut der og se.....

Metroid hunters skal ha en singleplayermodus og en multiplayermodus.

Etter det jeg kan se kan vi vel vente oss en semi- metroid prime feeling på sp.

Men se videoen.

Er helt sykt hvor mye bedre det ser ut nå enn demoen.

 

Og forresten får du ikke demoen med nintendo ds lengre. Den dealen er avsluttet.

Lenke til kommentar
Nintendogs er et veeldig repitivt spill, og jeg gikk lei etter noen dager.

5107804[/snapback]

 

Ja, sånn ser jeg for meg megselv med et tamagochispill, men Nintendogs er jo ikke akkurat noe klassisk tamagochispill? Har lest en del tester som er svært positive, men vil heller ha tilbakemeldinger fra dere ;)

Lenke til kommentar
Nintendogs er et veeldig repitivt spill, og jeg gikk lei etter noen dager.

5107804[/snapback]

 

Ja, sånn ser jeg for meg megselv med et tamagochispill, men Nintendogs er jo ikke akkurat noe klassisk tamagochispill? Har lest en del tester som er svært positive, men vil heller ha tilbakemeldinger fra dere ;)

5109955[/snapback]

 

Er ganske fornøyd men det er for lite "regler/press" i spillet, man trenger nesten ikke gjøre noe, bare mate og "vanne" av og til. Det er kanje lit lite som motiverer til å trene og konkurere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...