sixx Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Var litt moro i går da det kom en i full fart mot meg i en jeep eller noe sånt, også avfyrer jeg ett skudd med medic geværet, kun for moro skyld, også ble det headshot og han datt ut av bilen 5179842[/snapback] gratulerer har prøvd å skyte i stykker biler jeg å...Men har blitt drept hver gang Men husker ikke beste lucky shoot....Må ha vært når jeg senker helikopter med taks, det er ganske deilig
cyberPanda Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 jeg skulle kaste en granat, så så jeg plutslig en dumm teammate løpe in mot der jeg skulle kaste granaten. jeg hadde alerede trykket på knappen så det var for sent å la verer, så jeg snudde meg 70 grader å lobbet den over en bygning for å ungå å skade noen. fikk 2 kills
AiKi Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 På Wake for et par dager siden skjøt jeg ned et F-18 med mitt J-10, rett over flyplassen. [KB]kjeh@@ko[J-10]frigger etc.. etc.. [KB]kjeh@@ko[F-18]frigger Tror faktisk at vraket av flyet landet i hodet på han da han spawnet igjen
edge Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Får slenge meg på da.. Jeg hadde nettopp unlocka M95 på Gulf of oman og venta på heli i MEC-basen. Ligger oppå de sorte tingene rundt(er det stabla dekk?) da jeg så at helien jeg venta på var kapra av noen amrikanere. Håpefull som jeg er tar jeg aim og sikter etter piloten.. Bom! Såklart.. Men på andre skuddet gikk det bedre. Piloten daua, og helien gikk i bakken.. Men det festligste var at CO-piloten hadde hoppa ut, og stod på bakken i det helien traff ham i hue.. Stod til og med at jeg hadde drept han med helikopteret(selv om jeg i praksis ikke gjorde det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå