Gunfreak_old Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 jeg vill si ja, jeg har egentlig spille rome helt siden det komm ut. så jeg var egentlig mektig lei spiller, selv med RTR, men det ble en del fornyelse med BI og har runne det en del ganger, og factionene er ganske forkjellige..
Hr. Jenssen Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Du kan jo sjekke denne tråden for litt info og diskutering angående BI.
TSP Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Alle går vi lei spill etterhvert, og det finnes perioder hvor du ikke orker å spille det, ikke engang se på coveret. Andre ganger kan du bare ikke få nok av det. Og etterhvert spiller du det kanskje aldri igjen. Men, hvis du en gang likte å spille Rome Total War, vil jeg anbefale deg å kjøpe dette spillet. Spillet tilfører en rekke nye elementer som jeg tror vil gjøre at du kan glede deg over mange fremtidige timer med det. Jeg har hvertfall ikke angret på å bruke 300 kroner på det.
Mr. Fiskum Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 så andbefalingen er ja. kansje kjøpe snart da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå