Gå til innhold

Hva trenger jeg for å få montert hk mitt riktig?


Nesredna

Anbefalte innlegg

Hovedkortet MSI K8N Diamond, sitter på en måte litt for langt ned i kabinettet :S alle portene bak kom litt for langt inn... og når jeg skulle montere pci kort så kom ikke korta langt nok nedi :S så jeg må tydeligvis ha noe imellom hk og kabinett... kan noen gi meg direktelink til noen "spacere" eller hva det er? finner noen på microplex men skjønner ikke beskrivelsen på dem.. er snakk om en cm ca...

 

På Forhånd Takk Anders :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant nå en liten pose med avstandsskruer på innsiden av kabinettet... bZERK har gjemt alt rundt i kaabinettet :p men tilbake til de røde skivene... skal de være mellom skruene og hk? for å forhindre noe? jeg har ikke psu enda.. så har god tid.. så vil gjøre absolutt alt riktig...

Lenke til kommentar
Fant nå en liten pose med avstandsskruer på innsiden av kabinettet... bZERK har gjemt alt rundt i kaabinettet :p men tilbake til de røde skivene... skal de være mellom skruene og hk? for å forhindre noe? jeg har ikke psu enda.. så har god tid.. så vil gjøre absolutt alt riktig...

5069761[/snapback]

 

ja dem kan du bruke der

Lenke til kommentar
"Spacer" er "avstandsskruer som monteres for hvert festehull i hovedkortet slik at kortet løftes ca 1 cm opp fra chassisbunnen. Noen skrues, andre klipses og kan se slik ut:

5069770[/snapback]

 

eneste strømmen som er der nå er vel kun bios batteriet... har aldri prøvd å sette på noe mere enn hk.. skjønte at noe var feil... men det trengs kanskje ikke strøm for å kortslutte noe? vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
det  fulgte vel med en manual for montasje av hoved kort andbefaler deg og lese den

5069818[/snapback]

 

Utstillingsvare.. fikk ikke med et jævla papir på det... er ikke så fjern som jeg kanskje virker :p litt driti ut det her.. hadde jeg tenkt meg om 2 ganger så hadde jeg skjønt det sjøl.. men tilbake til kortslutning? kan jeg ha klart det? har som sagt ikke vørt noe strøm bortpå det bortsett fra biosbatteriet som sitter i...

Lenke til kommentar
det  fulgte vel med en manual for montasje av hoved kort andbefaler deg og lese den

5069818[/snapback]

 

Utstillingsvare.. fikk ikke med et jævla papir på det... er ikke så fjern som jeg kanskje virker :p litt driti ut det her.. hadde jeg tenkt meg om 2 ganger så hadde jeg skjønt det sjøl.. men tilbake til kortslutning? kan jeg ha klart det? har som sagt ikke vørt noe strøm bortpå det bortsett fra biosbatteriet som sitter i...

5069820[/snapback]

 

vet det... bare er så jævla trøtt nå... tross alt vært oppe i over 30 timer nå... men kommer til å gå bra det her.. har montert alt på en pc bortsett før og floppy disk :p sitter jo tross alt på en pc her som fungerer helt fint.. er ikke noen erfaren databygger det skal jeg ikke si..., men har bygd 4 pc`r i mitt liv... begynte med data for bare et halvt år siden.. før det hadde jeg såvidt vært borti data... så har noen extremt store hull i kunnskapene mine.. som jeg prøver å tette...

 

 

koz

Lenke til kommentar
det  fulgte vel med en manual for montasje av hoved kort andbefaler deg og lese den

5069818[/snapback]

 

Utstillingsvare.. fikk ikke med et jævla papir på det... er ikke så fjern som jeg kanskje virker :p litt driti ut det her.. hadde jeg tenkt meg om 2 ganger så hadde jeg skjønt det sjøl.. men tilbake til kortslutning? kan jeg ha klart det? har som sagt ikke vørt noe strøm bortpå det bortsett fra biosbatteriet som sitter i...

5069820[/snapback]

 

her er en link så kan du hente alle manualer du vil.

:thumbup:

http://www.msi.com.tw/program/support/manu...?UID=638&kind=1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...