Gå til innhold

Hitman 2 Demo - Taktikker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Brukte du "drop", så må du vite at Place Hardballers er en option 47 kan gjøre.

 

Øv deg på å navigere rundt på use menyer. Da merker du fort at det går an fex:

 

Kikke gjennom nøkkelhull, ta klær, våpen, nøkler, ta opp groceries, legge våpen i dem, dra folk osv.

Lenke til kommentar

Shit. Tror jeg må reboote hjernen min.

 

- Lese om at det finnes demo av tøft spill

- Lete etter demo på spillets hjemmesider

- Lete etter demoen på utgiver-firmaets hjemmesider

- Lete etter demoen på store utenlandske gamer-sider

- Ikke finne noe

- Søke med AllTheWeb.com

- Ikke finne noe

- Spørre etter linker på forumet

 

Visstnok feil prosedyre, det der. Har dere fått patchet deres kernel, eller.no? Bruker jeg en beta? :razz:

Lenke til kommentar

Det er kanskje en del bugs igjen, ja. Får litt leaked-feeling. Jeg greier blant annet ikke scrolle på den "Use"-menyen. Sånn at jeg umulig kan plassere våpen i de eskene. Kan heller ikke titte i nøkkelhull. Hjelp? Er det noe jeg har oversett?

 

(Gir deg ikke alle pengene mine, "en mann". De skal jeg bruke til å kjøpe bøker i mediefag... Sorry.)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-25 19:52, the_ruthless skrev:

Det er kanskje en del bugs igjen, ja. Får litt leaked-feeling. Jeg greier blant annet ikke scrolle på den "Use"-menyen. Sånn at jeg umulig kan plassere våpen i de eskene. Kan heller ikke titte i nøkkelhull. Hjelp? Er det noe jeg har oversett?



 

Når du får en sånn meny skal du holde inne E (eller hva du bruker som Use), og så bruker du musehjulet eller W/S for å gå opp og ned.

 

Quote:


Denne "beta" demoen er ikke helt god nei. Jeg kan ha kommet litt inn i spillet så går den direkte ut i windows igjen.


 

Demoen ble tatt fort tilbake av utviklerne fordi det ikke er kompatibelt med enkelte skjermkort.

 

 

Har forøvrig en ny taktikk, hvis man utfører den riktig er det faktisk mulig å kun drepe han karen, uten engang å bli oppdaget:

 

- Snik deg inn i garasjen og hent rifla

- Dra tilbake til der du begynte, vent til bossen stopper på VESTRE side av huset for å "spille golf"

- Skyt han (han skal nå falle ned på bakken, det tar litt tid)

- Snik deg inn forbi han som pisser igjen, langs muren mot vest, over stien opp til huset og bort til bossen som ligger på bakken

- Ta nøklene

 

Resten er lett: gå ned i kjelleren og "finn" presten

Lenke til kommentar

For alle som har spilt seg lei av demoen:

 

1. Rediger fila Hitman.ini som ligger i Hitman 2 demo katalogen (f.eks. C:HITMAN2HITMAN.INI).

2. Legg til "EnableConsole 1" (uten gåseøyne).

3. Lagre fila.

4. Start Hitman 2 demoen.

5. Når du har kontroll over hitman, trykk | (til venstre for 1).

6. Skriv IP_DEBUG 1.

7. Skriv disse kodene:

 

god 1 - udødelighet

infammo - uendelig ammo

getallweapons - få alle våpen

commands - liste over alle kommandoer

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-25 13:21, en mann skrev:

#8: Drepe bodyguard med hvit skjorte som går rundt bassenget. Ta car keyes.

#9: Komme deg inn i bilen, og kjøre vekk.


Eventuelt bare snike seg ut og gå til "porten" der du ser postmannen komme helt i begynnelsen. - Er "Exit-område".

Ingen her som har nevnt å bruke kartet. (default tasten M). Den viser jo folkene, layout, trapper, Exit-område og objectives.

Første jeg gjorde var å observere nøye med kartet og kikkert før jeg gjorde noe som helst... :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...