Gå til innhold

Store problemer med WoW, "Unknown Entity"


Anbefalte innlegg

Har hatt WoW i litt over en uke nå, men jeg blir til stadighet disconnetcted.. Eller, ikke akkurat disonnetcted, men jeg får ikke til noe inne i spillet. Jeg kan ikke trykke på noen for å snakke til dem, jeg kan ikke snakke til venner på friendslist, og jeg ser heller ingen andre medspillere. Flere av guards og slikt som står rundt har navnet "Unknown Entity" Noen som vet hva som kan være galt? Ikke kommer "Joined Channel" opp heller, og det er svært sjeldent at jeg ser meg selv

 

Jeg har prøvd å avinnstalre og innstalere på nytt, det funket ikke. I tillegg fikk jeg et tips om å slette mappene WTD WDB og INTERFACE, men det har heller ikke hjulpet..

 

Pc'n min skal det ikke stå på, har 64 bit Cpu og 1gb ram.. Har også 4mbit internett linje..

 

Må ha hjelp!

 

Takk!

 

Edit: Slik ser det ut når jeg logger på, og slik bir det værende helt til jeg blir DC

feiliwow7qh.th.jpg

Endret av ASDW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det samme problemet en stund. - Jeg fant en support-sak på Wow forumet et sted angående noen instillinger som måtte gjøres på nettverkskortet. - Tror dette var et problem spesifikt med nForce nettverkskort, men husker ikke 100% ....

 

Men søk opp dette og prøv. - Jeg har ikke hatt problemet etter at jeg endret disse instillingene ...

Lenke til kommentar
Jeg hadde det samme problemet en stund. -  Jeg fant en support-sak på Wow forumet et sted angående noen instillinger som måtte gjøres på nettverkskortet. - Tror dette var et problem spesifikt med nForce nettverkskort, men husker ikke 100% ....

 

Men søk opp dette og prøv. - Jeg har ikke hatt problemet etter at jeg endret disse instillingene ...

5066648[/snapback]

 

Jeg har ASUS A8N SLI hovedkortet, og det kjører vel nforce4 så vidt jeg vet?

 

Takkk for svaret, får prøve å søke etter det på wow forumet

Lenke til kommentar

Detta bir bare rarer og rarere. I dag lagde jeg meg for morroskyld en nu character, og den funker som bare rakkertn. Men når jeg skal logge på med min main, så funker ingen ting. En annen ting jeg a merke til, var at latencyen på min main sto på 0 ms, mens den nye ligger på ca 160..

 

Vet ikke om det har noe å si men..

Lenke til kommentar
For dere med nForce hovedkort kan det løse seg med å gå inn på listen over nettverkstilkoblinger, høyreklikk på aktiv tilkobling og velg egenskaper. Gå så inn på avanserte instillinger og disable checksum offload.

 

Løste seg i allefall her hos meg.  :w00t:

 

Var før plaget med discs hver gang jeg logget på, gikk inn/ut av byer osv.

5074313[/snapback]

 

 

Finner ikke noe slikt her hos meg... :no:

Lenke til kommentar
For dere med nForce hovedkort kan det løse seg med å gå inn på listen over nettverkstilkoblinger, høyreklikk på aktiv tilkobling og velg egenskaper. Gå så inn på avanserte instillinger og disable checksum offload.

 

Løste seg i allefall her hos meg.  :w00t:

 

Var før plaget med discs hver gang jeg logget på, gikk inn/ut av byer osv.

5074313[/snapback]

 

Tusen takk !

 

Alle problemer borte etter dette tipset

Lenke til kommentar

Jeg sliter med samma skitten.

 

Har reinstaller alt nå.

 

Det eneste "nye" er en Linksys trådløs router.

Som jeg mener å ha prøvd "alt" med.

 

Btw så funka det hele når jeg brukte naboen sitt nett (linksys router) på sist lokasjon jeg var på.

 

 

Med min Surecom 54m USB Dongle finner jeg ikke denne "checksum offload" instillingen =/

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...