Gå til innhold

Leela Casemod - Another futurama casemod :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg ville laget alt som skal styre PCen på armen hennes, der hvor du skal ha LCDen, slik at det blir som et lite kontrollpanel.

 

Det ser for det første mere seriøst ut, enn å montere USB i kjønnsorganet osv.

 

Når det gjelder buksa, ville jeg holdt meg til den originale svarte buksa.

 

Lykke til!

 

Skal følge med på denne :yes:

 

- Pain193.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg ville laget alt som skal styre PCen på armen hennes, der hvor du skal ha LCDen, slik at det blir som et lite kontrollpanel.

 

Det ser for det første mere seriøst ut, enn å montere USB i kjønnsorganet osv.

 

Når det gjelder buksa, ville jeg holdt meg til den originale svarte buksa.

 

Lykke til!

 

Skal følge med på denne :yes:

 

- Pain193.

5073726[/snapback]

 

Jepp, regner med at jeg lager tastaturtilkoblingen og tilkobling for mus på armen, mens strøm og skjerm og lyd er koblet til bak på ryggen. reset og powerknapp skal også minteres ved siden av LCD tenker jeg

 

Jepps, etter mye vurdering så fant jeg ut at den orginale svarte buksa passet best, så den er på vei i posten :) håper bare jeg får riktig leela størrelse.

Lenke til kommentar
- Toppen hennes kan brettes opp slik man lett kan få tilgang til hardware.

Nice one!

 

jeg har tenk å dekke hele pc'n med noe slags gummibelegg eller noe sånn, noen som vet hvor jeg kan skaffe dette?

tror det var noen som snakka noe om Formgummi eller noe sånnt, som er flytende og bare å helle over eller spraye på så stivner det og blir til ei tynn gummihinne.

 

5065041[/snapback]

 

Jeg rotet en god del med formgummi. Det passer til beskrivelsen din, men skal du ha det over hele kroppen hennes kommer du til å sitte der å forme til du muggner. Trust me!

 

Ser ut til at du har fått enda et skikkelig prosjekt på gang her, med sterke sponsorer i ryggen. Good luck!

Lenke til kommentar
- Toppen hennes kan brettes opp slik man lett kan få tilgang til hardware.

Nice one!

 

jeg har tenk å dekke hele pc'n med noe slags gummibelegg eller noe sånn, noen som vet hvor jeg kan skaffe dette?

tror det var noen som snakka noe om Formgummi eller noe sånnt, som er flytende og bare å helle over eller spraye på så stivner det og blir til ei tynn gummihinne.

 

5065041[/snapback]

 

Jeg rotet en god del med formgummi. Det passer til beskrivelsen din, men skal du ha det over hele kroppen hennes kommer du til å sitte der å forme til du muggner. Trust me!

 

Ser ut til at du har fått enda et skikkelig prosjekt på gang her, med sterke sponsorer i ryggen. Good luck!

5074585[/snapback]

 

regner meg jeg kommer til å bruke vannbasert tetningsmasse slik som jeg brute på tux, og kanskje blade inn litt vannbasert maling inn i massen slik jeg får den riktige hudfargen, får teste meg litt frem å se hva som skjer. skal begynne etter helga iallefall.

Lenke til kommentar

Good news everyone

har blitt sponset av carputer.no med Panasonic CW8124 Slotload Slimline Combo CDRW/DVD

 

I dag kom det klær til leela i posten :D

DL375_42026_101000_08_0243.jpg

 

DL375_48936_090900_03_5514.jpg

 

fikk også webcamet ifra hardwareshop.no som jeg skal bruke til øyet hennes :)

 

Så på mandag regner jeg med at jeg skal begynne å bygge så smått.

skal prøve å skaffe meg en isopor dameoverkropp som ligger i en garasje under et kjøpesenter, den har sikkert ligget der i snart 2-3 år, må bare finne ut hvem som eier den og spørre om jeg kan få kjøpe den/ bli sponset.

Lenke til kommentar
skal prøve å skaffe meg en isopor dameoverkropp som ligger i en garasje under et kjøpesenter, den har sikkert ligget der i snart 2-3 år, må bare finne ut hvem som eier den og spørre om jeg kan få kjøpe den/ bli sponset.

 

Har stoor tro på dette. Har jo sett Bender vettu ;) Men hva med å gå for plast-kropp istedet for isopor.. Plast-prøvedokker virker mer vanlig og lettere å få tak i. I tillegg ser jeg for meg at det kanskje er lettere å jobbe med, samt mer solide!

 

Stå på! :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
skal prøve å skaffe meg en isopor dameoverkropp som ligger i en garasje under et kjøpesenter, den har sikkert ligget der i snart 2-3 år, må bare finne ut hvem som eier den og spørre om jeg kan få kjøpe den/ bli sponset.

 

Har stoor tro på dette. Har jo sett Bender vettu ;) Men hva med å gå for plast-kropp istedet for isopor.. Plast-prøvedokker virker mer vanlig og lettere å få tak i. I tillegg ser jeg for meg at det kanskje er lettere å jobbe med, samt mer solide!

 

Stå på! :thumbup::thumbup:

5084686[/snapback]

 

plastdukker er mere solide ja, men også mye dyrere. får se hva det blir til, skal på butikken i morra og sjekke om jeg får sponsa den der isopor greia

Lenke til kommentar

Wee.. gleder meg som et barn.. hei, vent.. jeg er et barn? eller nesten da.. :p

uansett...

Satt å tengte på det med buksa..

Du får lage noen ledd i bena da veit du, så du kan bytte bukse hvis det ikke passer.. :p

Men er også litt usikker til det med issopor dokka..

Jeg tror kansje du bør satse på plast dokke...

Det med tastatur og mus i fingerene..

Jeg tror kansje det hadde passet bedre hvis du hadde lagd så du kunne sette det i den "data dingsen"/armbåndet henne har på armen..

I de små hullene...

Ellers, så tror jeg det hadde vært kult om du hadde sjult så mye som mulig.. så den får så mye Leela utseende som mulig, og så lite kabler++ i front.. bortsett fra kansje mus og tastatur da..

 

Gleder meg til det ferdige resultatet, og gleder meg til TG06 :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Wee.. gleder meg som et barn.. hei, vent.. jeg er et barn? eller nesten da.. :p

uansett...

Satt å tengte på det med buksa..

Du får lage noen ledd i bena da veit du, så du kan bytte bukse hvis det ikke passer.. :p

Men er også litt usikker til det med issopor dokka..

Jeg tror kansje du bør satse på plast dokke...

Det med tastatur og mus i fingerene..

Jeg tror kansje det hadde passet bedre hvis du hadde lagd så du kunne sette det i den "data dingsen"/armbåndet henne har på armen..

I de små hullene...

Ellers, så tror jeg det hadde vært kult om du hadde sjult så mye som mulig.. så den får så mye Leela utseende som mulig, og så lite kabler++ i front.. bortsett fra kansje mus og tastatur da..

 

Gleder meg til det ferdige resultatet, og gleder meg til TG06 :)

 

Lykke til!

5115100[/snapback]

 

:)

 

det blir nok plast ja. tenkte kanskje jeg kunne lage beina av en tjukk hard skumgummi madrass, skjere ut strake bein, noe som gjør det lett å ha på buksa, og etterpå man kan bare brette skumgummibeina i to, slik hun får sittestilling. men dette er bare en tanke ennå. har jobbet å mye på jobben i det siste at jeg ikke har hatt tid til å gjøre noe, men har fri ifra onsdag til mandag, så jeg får se hva jeg får tid til. Må først få skaffet en plast overkropp. har sendt en del mail til firmaer som selger disse for å undesøke priser osv. så jeg regner med jeg får svar innen noen dager.

Alle ledninger skkal sjules så mye som mulig ja, kun tastatur og mus, og eventuelt en firewire og usb skal kobles til det arbmåndgreia på handa, ellers skal alle andre kabler kobles til på baksiden eller taes ut ifra lomma på buksa.

gleder meg veldig til å begynne å bygge å se hvordan dette blir

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...