Gå til innhold

Slettet character som jeg vil ha tilbake..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg bare lurte på om jeg kunne sende in en ticket til GM og få tilbake en char jeg har slettet, dette var ca 4 måneder siden så jeg fikk lyst til og spille på han :p er det mulig og få denne tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei, jeg bare lurte på om jeg kunne sende in en ticket til GM og få tilbake en char jeg har slettet, dette var ca 4 måneder siden så jeg fikk lyst til og spille på han :p er det mulig og få denne tilbake?

5064246[/snapback]

Har gjort akuratt det samme.

Skrev at jeg ville ha Nick/Class/Race/Level tilbake.

Skrevet

jeg husker ikke navnet men de må jo lagre characterne under navnet på accounten min? eller er det lost hope? har iallfall send ticket til gm.. mekket en "alt" char og spurte via den. Krysser fingrene på at jeg kan få den tilbake fikk plutselig lyst til og spille shaman.. men ikke på lvl 1:P

Skrevet

Lurer på det samme. Driver på og mekker level 19 alts til BG, og husker at jeg hadde en troll rogue, UD er overvurdert. Saken er at jeg ikke husker navnet, er det mulig å få den tilbake likevel?

Skrevet

Jeg sendte inn en ticked til en GM om dette for et par uker siden, og han/de restoret kun de jeg hadde nevnt ved navn. Resten (som jeg beskrev ut i fra level/race/class) forble slettet.

Om jeg bare var uheldig, eller om det er vanlig praksis - det vet jeg ikke.

Skrevet

hva er vitsen mde å slette characters uansett? er helt komplett idiotisk, med mindre du spiller på en pvp server og vil rerolle motsatt faction...

Skrevet

det var en lvl 23 shaman.. jeg sendte inn tick med lvlen bare og fikk den tilbake.. jeg husket ikke navn eller noe av EQ bare aat han var lvl 22-24 shaman tauren. så fikk jeg den tilbake.. :)

Skrevet
Det er håp, hvis du ALDRI har slettet WTF-mappa di. "\World of Warcraft\WTF\Account\<account navn>\". Her er det en mappe for hver char du har spillet på.

5068461[/snapback]

tull... characteren blir lagret hos blizzard selvsagt, ikke lokalt på maskinen. Så du kan reinstallere, formatere, bytte hardware og skifte personlighet så mye du vil, evnen til å få tilbake en slettet character har du absolutt ingen innvirkning på...

Skrevet (endret)
Det er håp, hvis du ALDRI har slettet WTF-mappa di. "\World of Warcraft\WTF\Account\<account navn>\". Her er det en mappe for hver char du har spillet på.

5068461[/snapback]

tull... characteren blir lagret hos blizzard selvsagt, ikke lokalt på maskinen. Så du kan reinstallere, formatere, bytte hardware og skifte personlighet så mye du vil, evnen til å få tilbake en slettet character har du absolutt ingen innvirkning på...

5068729[/snapback]

Nå var det da ikke det jeg mente, heller. Det jeg mente er det jeg skrev, der er en mappe som holder orden på instillinger osv for den bestemte char-en.

Edit: meningen med posten var en måte å finne ut navnet på en char han ikke husket lengre.

Endret av h3nrik
Skrevet

trenger man vel heller ikke. Blizzard har jo ett register over alle characters på den aktuelle accounten. så om du sier rase, klasse og omtrentlig level, så finner de den fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...