værdama Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 hei, jeg bare lurte på om jeg kunne sende in en ticket til GM og få tilbake en char jeg har slettet, dette var ca 4 måneder siden så jeg fikk lyst til og spille på han er det mulig og få denne tilbake?
.V. Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Send en GM-ticket. Tror blizzard sparer på characterene ganske lenge.
akristina92 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 hei, jeg bare lurte på om jeg kunne sende in en ticket til GM og få tilbake en char jeg har slettet, dette var ca 4 måneder siden så jeg fikk lyst til og spille på han er det mulig og få denne tilbake? 5064246[/snapback] Har gjort akuratt det samme. Skrev at jeg ville ha Nick/Class/Race/Level tilbake.
værdama Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 jeg husker ikke navnet men de må jo lagre characterne under navnet på accounten min? eller er det lost hope? har iallfall send ticket til gm.. mekket en "alt" char og spurte via den. Krysser fingrene på at jeg kan få den tilbake fikk plutselig lyst til og spille shaman.. men ikke på lvl 1:P
Tbau5 Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Lurer på det samme. Driver på og mekker level 19 alts til BG, og husker at jeg hadde en troll rogue, UD er overvurdert. Saken er at jeg ikke husker navnet, er det mulig å få den tilbake likevel?
Dʋgɢtung Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg sendte inn en ticked til en GM om dette for et par uker siden, og han/de restoret kun de jeg hadde nevnt ved navn. Resten (som jeg beskrev ut i fra level/race/class) forble slettet. Om jeg bare var uheldig, eller om det er vanlig praksis - det vet jeg ikke.
OlaTK Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Hva er vitsen med å slette characters uansett? Det har jeg alltid lurt på.
Kanetheheatsink Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Helt idiotisk. 5066229[/snapback] Hvorfor? Syntes det er veldig unødvendig å si "helt idiotisk". Han spurte faktisk bare om det var mulig..
Dondrio Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 hadde også klart og slette en char... men da jeg spurte om de kunner "recreate" den, fikk jeg en link der jeg kunne bytte passord
Taykun Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 hva er vitsen mde å slette characters uansett? er helt komplett idiotisk, med mindre du spiller på en pvp server og vil rerolle motsatt faction...
Plomma2 Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Du har 10 characters på den serveren og vil ha en annen istede?
værdama Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Skrevet 27. oktober 2005 YAY! jeg fikk min character tilbake! trodde det var lost hope men det fungerer faktisk!
værdama Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Skrevet 27. oktober 2005 det var en lvl 23 shaman.. jeg sendte inn tick med lvlen bare og fikk den tilbake.. jeg husket ikke navn eller noe av EQ bare aat han var lvl 22-24 shaman tauren. så fikk jeg den tilbake..
henrik_s Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Det er håp, hvis du ALDRI har slettet WTF-mappa di. "\World of Warcraft\WTF\Account\<account navn>\". Her er det en mappe for hver char du har spillet på.
John Keats Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 hvor mange ganger kan man få tilbake characters?
MrLee Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Det er håp, hvis du ALDRI har slettet WTF-mappa di. "\World of Warcraft\WTF\Account\<account navn>\". Her er det en mappe for hver char du har spillet på. 5068461[/snapback] tull... characteren blir lagret hos blizzard selvsagt, ikke lokalt på maskinen. Så du kan reinstallere, formatere, bytte hardware og skifte personlighet så mye du vil, evnen til å få tilbake en slettet character har du absolutt ingen innvirkning på...
henrik_s Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Det er håp, hvis du ALDRI har slettet WTF-mappa di. "\World of Warcraft\WTF\Account\<account navn>\". Her er det en mappe for hver char du har spillet på. 5068461[/snapback] tull... characteren blir lagret hos blizzard selvsagt, ikke lokalt på maskinen. Så du kan reinstallere, formatere, bytte hardware og skifte personlighet så mye du vil, evnen til å få tilbake en slettet character har du absolutt ingen innvirkning på... 5068729[/snapback] Nå var det da ikke det jeg mente, heller. Det jeg mente er det jeg skrev, der er en mappe som holder orden på instillinger osv for den bestemte char-en. Edit: meningen med posten var en måte å finne ut navnet på en char han ikke husket lengre. Endret 27. oktober 2005 av h3nrik
MrLee Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 trenger man vel heller ikke. Blizzard har jo ett register over alle characters på den aktuelle accounten. så om du sier rase, klasse og omtrentlig level, så finner de den fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå