Gå til innhold

Mye artig med mikrobølgeovn


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Satt nettopp å lagde meg en skikkelig snickers blings mens det skjedde noe spesiellt. Jeg så at sjokoladen sto i kjøleskapet så jeg puttet den i mikroovnen. Det gikk 3 sekunder og plutselig kom det et uberblink av de sjeldne. Det var drittfet. Vet ikke helt om mikroen har helt bra av det thou.

 

Hva annet kan du ha det artig med i mikroen?

Endret av Rxj0n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei. Det kan jeg ikke tenke meg. Det reagerer jo da strålene bli reflektert vell? Ikke vet jeg, men det er ikke glinsing.

5063862[/snapback]

 

 

Jaja,, samme får det være.. Du kunne ikke tenke deg å teste cd-plate i mikroen vel? Så kan du poste resultatet av ditt forsøk her :thumbup:

Lenke til kommentar
putt i to såpestykker! så det på brainiac på discovery i forrige uke, de begynnte å fordampe og fyllte hele microen med skum på noen sekunder. überstschtilig altså. (spørs om microen har gått av det though)

5063940[/snapback]

Det innlegget hvor karen dukket opp tre-fire ganger og sa "DO NOT TRY THIS AT HOME!!"?

Lenke til kommentar
putt i to såpestykker! så det på brainiac på discovery i forrige uke, de begynnte å fordampe og fyllte hele microen med skum på noen sekunder. überstschtilig altså. (spørs om microen har gått av det though)

5063940[/snapback]

Det innlegget hvor karen dukket opp tre-fire ganger og sa "DO NOT TRY THIS AT HOME!!"?

5064132[/snapback]

 

Og han hadde på seg sånn hvit tøff drakt, helt innpakket :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...