Gå til innhold

Kan non hjelpe meg med å skifte til usb 2.0

Kromkaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg har ofte prøvd å oppdatere til service pack 2 i windows, men hver bidige gang jeg prøver henger dataen seg opp, alt bare stopper opp!! Side jeg ikke får innstalert service pack 2 får jeg ikke en slik rask usb 2.0 og det irriterer med kraftig siden jeg har tenkt å kjøpe ekstern harddisk.

Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan få det på en annen måte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

USB2.0 funker da fint uten Sp2 den? Funker fint på jobb den uten Sp2. Du må bare huske å oppdatere driverne først da veit du.

PS: Jeg vil anbefale deg å installere Sp2 FØR du installerer masse andre programmer. Da vil du iallefall få det riktig gjort.

Lykke til.

Skrevet

Gå til nettsiden til hovedkortprodusenten din. Der hvor du laster ned drivere og oppdateringer finner du helt sikkert en patch som gir deg USB2, hvis HK ditt har støtte for det.

Skrevet

jeg og hadde problemer med dette før, endte opp med at jeg måtte innstalere sp2 selv om jeg ikke ville. prøvde mange forskjellige drivere, til og med de som fulgte med hovedkortet, men ingen vill inn og funke uten sp2 :nei:

Skrevet

Av en eller annen grunn så ville ikke driverne til USB 2 som følgte med hovedkortet la seg installere... men jeg skal prøve å se om jeg får lastet ned noen nye.

Takk for hjelpen

Skrevet

Jeg veit ikke om det er jeg som er helt dust eller ikke jeg, men jeg finner ikke driverne som jeg trenger.

jeg har ett Asus K8N-E hovedkort, og trenger drivere til USB2 ... noen som kan hjelpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...