Gå til innhold

Da er vel ekspansjonspakken bekreftet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser det er mangen sider som linker til dette og sier det er ekte varer bla megagames.com

di sier bla: and it appears that Blizzard insiders have secretly confirmed most of the information in the topic

hvem gidder og fake alt detder rett før blizzcon.'

Vel jeg velger og tro det :love:

er vel ikke noe james bond info som holdes så hemmeligt

Skrevet
ser det er mangen sider som linker til dette og sier det er ekte varer bla megagames.com

di sier bla: and it appears that Blizzard insiders have secretly confirmed most of the information in the topic

hvem gidder og fake alt detder rett før blizzcon.'

Vel jeg velger og tro det  :love:

er vel ikke noe james bond info som holdes så hemmeligt

5062875[/snapback]

tja, hva med megagames.com? hvor mye mer trafikk tror du ikke de får p.g.a. det?

Skrevet

Max Level Increased

The max level players may now reach has been increased to 75, and many new max-level raid instances have been added to the game world.

dette tror jeg IKKE før det kommer live eller på wow siden..

dette vil destuten mest sansynelig ødelegge HELE spillet eller så må de fårandre hele spillet...

Skrevet

Fire Resistance: Increases your resistance to fire spells by 2/4/6/8/10. 5 ranks. SPELLBREAKING.

Frost Resistance: Increases your resistance to frost spells by 2/4/6/8/10. 5 ranks. SPELLBREAKING.

Shadow Resistance: Increases your resistance to shadow spells by 2/4/6/8/10. 5 ranks. SPELLBREAKING.

Arcane Resistance: Increases your resistance to arcane spells by 2/4/6/8/10. 5 ranks. SPELLBREAKING.

Spell Reflection: For 20 seconds, all positive and negative spells used on the Spellbreaker are reflected at the caster. 15 minute cooldown. LEVEL 40 TALENT - Fel Combat.

----------------------------

Hvis ikke det der er piss skal jeg ete hatten min. De første fire må være de dårligste talentpointsene i natos historie. 20 talentpoints for å få 10 res mot alt? lol? Sistnevnte snakker for seg selv. Det skjer ikke.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...