Gå til innhold

hva synes dere om gnome i WOW?


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gnomes er stygge dyr, men er det noe jeg hater enda mer en gnomes så er det de støgga beista av noen feite faens dwarfjævler. ÆSJ!

 

*Spytte på dwarves*

 

Edit: Bytta ut "Dverg" med "Dwarf", mener jo såklart bare ingame:) Dverger i real-life er artige karer!

5061331[/snapback]

 

Dwarfs har den beste Racialen da :) (imo)

Hva skulle en warrior gjort uten Dwarf priest? :D Berserker rage?

5061342[/snapback]

 

rollet horde... :>

Lenke til kommentar
Mens night elf female er hardcore, og ikke ''jeg vil være sånn som arwen i lotr?

5070419[/snapback]

 

ingen tenker sånn. men legolas derimot :no:

5074402[/snapback]

 

Alliance siden blir best nå da fordi nå må alle legolas og arwen wannabe-ene rerolle til horde fordi legolas og arwen har hvit hud ikke grønn :love:

 

gleder meg virkelig til å samarbeide med Nelfs uten den gjengen viss de gidder rerolle :hmm: Horde dere må bare begynne å glede dere :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
synes det blir bare helt teit at gnomes kan være warrior, det burde være en rein caster class. Kanskje noen egne caster classes som er bare for dem hadde hjulpet..
RP-ting når det kommer til klasser og raser later ikke til å være så veldig gjennomtenkt - en Undead Mage og Priest er vel minst like ulogisk.
Lenke til kommentar
synes det blir bare helt teit at gnomes kan være warrior, det burde være en rein caster class. Kanskje noen egne caster classes som er bare for dem hadde hjulpet..
RP-ting når det kommer til klasser og raser later ikke til å være så veldig gjennomtenkt - en Undead Mage og Priest er vel minst like ulogisk.

5081972[/snapback]

 

Det vil jeg ikke si. Hva passer vel bedre til shadowprest en en undead for eksempel. Og mage er det vel heller ikke noe i veien for.

Lenke til kommentar
Alle velger gnome? Har du sett statistikken? Gnome er den minst spillte rasen på Alliance-siden, iallefall sist jeg sjekket.

 

Og so what om rasen ikke har noen fancy bakgrunn?

5061280[/snapback]

 

Har du link til den statistikken?

 

Men, har ikke noe imot gnome jeg. De var jo såvidt med i WC2.

5062527[/snapback]

 

http://www.warcraftrealms.com/census.php

Her kan du se statistikk over alle realms. Kommer litt an på hvor mange på hvert realm som kjører addonet, men det gir et greit bilde av hvordan ting er. Ut i fra statistikken ser man at det finnes færrest gnomes på alliance sida, men totalt finnes det ennå færre troll. Ikke helt sjokkerende at night-elf og human er på toppen :)

Lenke til kommentar

Ingenting er som å ta en saftig execute på en ekkel gnome mens jeg hører på Raga Rockers - Noen å hate. Gnomes er latterlig stygge, og den lyden de lager når de blir crittet er grusom, for å ikke snakke om den stilen de har i stealth... Hvordan er det mulig å bevege beina så fort?

 

Angående night elves, ja de er stygge. Jeg skjønner enda ikke hvorfor jeg klarte å rolle NE male :wallbash:

 

Spiller fortsatt på roguen enda da men, da prøver jeg å unngå å legge merke til at jeg spiller night elf. Nei, skal jeg spille flere alliance-chars, da blir dwarf female ;)

Lenke til kommentar
Ingenting er som å ta en saftig execute på en ekkel gnome mens jeg hører på Raga Rockers - Noen å hate. Gnomes er latterlig stygge, og den lyden de lager når de blir crittet er grusom, for å ikke snakke om den stilen de har i stealth... Hvordan er det mulig å bevege beina så fort?

 

Angående night elves, ja de er stygge. Jeg skjønner enda ikke hvorfor jeg klarte å rolle NE male  :wallbash:

 

Spiller fortsatt på roguen enda da men, da prøver jeg å unngå å legge merke til at jeg spiller night elf. Nei, skal jeg spille flere alliance-chars, da blir dwarf female ;)

5083660[/snapback]

:no:

Lenke til kommentar
Seriøst, det er en del teite inlegg her. Og det at Blood Elves joiner Horde? Har den personen som sier at det er teit i det hele tatt lest historien?!

 

Alle rasene har jo vært med i spillene, og gnomish saker har jo vært med siden før undead, tauren og nightelves...

5083462[/snapback]

 

kk.. du synes gnome er stygge. men du skal spille dwarf female.

 

Neida.. de er heftig nice

Lenke til kommentar
Seriøst, det er en del teite inlegg her. Og det at Blood Elves joiner Horde? Har den personen som sier at det er teit i det hele tatt lest historien?!

 

Alle rasene har jo vært med i spillene, og gnomish saker har jo vært med siden før undead, tauren og nightelves...

5083462[/snapback]

 

kk.. du synes gnome er stygge. men du skal spille dwarf female.

 

Neida.. de er heftig nice

5084636[/snapback]

Hvaffan?!

 

Feilquote, kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...