Gå til innhold

Hva skal jeg ønske meg til bursdagen?


Anbefalte innlegg

Trenger tips til bursdagsgave til meg selv for rundt tusingen, den skal være fra kona. Har nettopp kjøpt meg ny skjerm, tastatur, høytalere og to harddisker, så nå er jeg tom for ideer. Det må være noe til PCen, for myke pakker er ikke akspetabelt. Vurdert nytt lydkort, men høytalersettet jeg investerte i er for kjipt til at det vil være fornuftig bruk av ressursene. Mus tør jeg ikke be om, for det kan kjapt bli noe annet en noe som kan kobles til dataen, og det kan jeg jo få alle andre dager i året. Bursdagen vil jeg ha fri.

 

Seriøse forslag mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om jeg er Audiofil og har et anlegg til parhundre k ++, er jeg ikke 100% kåt på å kaste bort 1000 spenn på et lydkort til PCen, som skal fylle et 6 kvadrat rom med lyd fra komprimert digital lydkilde og kjipe høytalere. Klart headsettet hadde fortjent bedre forutsettninger, men.... Om det finnes et rimelig lydkort, slik at jeg kunne ønsket meg flere ting, så kanskje. Sitter å tenker litt på Logitech G7 også, men så var det det med å be kjerringa om mus da.

Lenke til kommentar

Du får aldri nok harddisker, så hva med en IDE/S-ATA kontroller og en ekstra HD? Mer RAM? Ny mus/tastatur? Trådløs accesspuntkt? MP3 spiller? Lekkert nytt Lian-Li kabinett? Bytte alle kjølerene med stillegående, samt bytte alle vifter til SilenX? Vannkjøling?

Endret av squabbish
Lenke til kommentar

Hardisker kjøper jeg basert på pris pr Gig, og kjøper ikke før nestemann på kapasitetsskalaen blir billigst. Akkurat nå er det 250Gig som er billigst, de har jeg nettopp kjøpt 2 av så venter på 300+ før jeg kjøper fler. Mus er muligens et aktuelt ønske, tastaur har jeg nettopp kjøpt, forresten et glimrende et. Vannkjøling kan bli aktuelt ved neste totaloppgradering, lydløse vifter har jeg samt dempematter, trådløst har jeg, MP3 er ikke lyd for en analog-musikkjokke som meg. Et kabinett kan være aktuellt til serveren, men har ikke funnet det ideelle, kanskje lage et selv rett og slett. Men takk for ideer!

Endret av UAM
Lenke til kommentar
Selv om jeg er Audiofil og har et anlegg til parhundre k ++, er jeg ikke 100% kåt på å kaste bort 1000 spenn på et lydkort til PCen, som skal fylle et 6 kvadrat rom med lyd fra komprimert digital lydkilde og kjipe høytalere. Klart headsettet hadde fortjent bedre forutsettninger, men.... Om det finnes et rimelig lydkort, slik at jeg kunne ønsket meg flere ting, så kanskje. Sitter å tenker litt på Logitech G7 også, men så var det det med å be kjerringa om mus da.

5055523[/snapback]

 

 

Får kjøpe noe til kjerringa så kansje du slipper og BE om mus på ei stund. :!:

Lenke til kommentar
Hva med dama pent pakket inn?

 

Noe sånt kanskje

 

eller?

 

 

 

Men hvis du fortsatt vil gå for USB DVD saken, be henne om å kjøpe ett skall for slimline DVD, og en slimline DVD brenner. Mye mer WAF vennlig, koster litt mer, men det er da bursdag kun en dag i året.

5065246[/snapback]

 

 

What he said!

 

Men for å være seriøs, en harddisk til er alltid bra!

mer minne er også koselig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...