Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde ikke du kunne bruke angreretten etter du hadde brutt forseglinga :hmm: , men kan jeg det så er det jo bare å fyre løs. Har et Ultra-D btw.

Skrevet (endret)
Hørt flere i det siste som har 5051 som klokker bra. spørs hva du mener bra, min foreks. klokker meget bra

5774693[/snapback]

Er ikkje mere enn mellomfornøyd med min som gjør 2900/1,47vcore :whistle:

DVS, er egentlig veldig fornøyd med CPU, men eg klarer ikkje å holde den kald nok. En kar som kjøpte samme stepping samtidig fra Flickerdown klarer 3200/1,56vcore prime stabilt, men han klarer også å holde den under 39c load! Tror eg skulle klart å få den stabil på 3000 eller mere hadde eg klart å holde temperatur nede.

Men nå er det f*** nok, har brukt tusenvis av kr på vannkjøling :omg:

Men eg tror eg vil prøve en X2 3800+ dersom AMD reduserer prisene sine når Intel gjør det om en måned :cool:

Galskapen lenge leve :whistle:

Endret av Dragavon
Skrevet (endret)

Hehe.. nja.. men gidder ikke mer nå :p Kan jo alltids la den stå over påska når jeg er på ferie i 18 dager... :p Har på 1.3875(elns?) i bios nå, så skal ned på 1.375 å teste litt :)

Endret av Daffa
Skrevet

ca 2.7 på 1.5V.. Spørs på brikken din. Jeg klarer (som nevnt over) 30timer 2xprime på 2.6Ghz, men "bare" 6timer med samme volt på 2.66 :p

Skrevet

Jeg ser at de fleste her har Toledo kjerne på DC opty prosessorene sine, jeg skal kjøpe meg ny PC på databutikken.com, hvor de selger DC opty med "denmark" kjerner, hva er forskjellen på denmark og toledo kjernene da?

Skrevet

nollie: jau:) Blei litt overrasket:P sletta cs å innstallerte på nytt.. men var fremdeles problemer :p så fant jeg svaret på forumet :)

Skrevet
Noen andre her som har opplevd DETTE?? :p

5777213[/snapback]

Jepp, har opplevd det jeg også. Tok bare å valgte affinity i oppgavebehandling så ordna det seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...