loggon Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Har noen xbox hardisker liggende og siden Jeg nå var manko på HD. var tanken å bruke en til å teste og instal. W Media Center. Dette viste seg å ikke være enkelt ? da Xbox hardiskene på 8gb. ikke vil la seg formatere i dos og windows, nå må vell dette la seg gjøre på et vis ? Disk Wizard måtte også melde pass. Flyttet på pin ol. ser det er mange gammle xbox hd. for salg så noe må de kunne brukes til..... hva er endret ? en modet Xbox tar jo begge! kanskje Linux vil pløye over den ?
john.einar Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Hardisken må unlockes. Leeenge siden jeg gjorde dette, men mener det var enklest å gjøre det mens den sto i xbox'en. Sist jeg gjorde dette var vel i 2002, så ting har sikkert forandret seg.
nahojdat Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Jepp, helt rett, de må unlockes i xboxen de kommer fra eller så finnes det visstnok program for det, men husker ikke navnet på det, sjekk på xbox-scene..
Panter Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Må låses opp i den originale Xboxen, hvis ikke kan de brukes som papirvekt.. Er det ikke originale XboxHDer er det mulig de er låst ved hjelp av et program som alltid setter samme passord, TEAMASSEMBLEY el..
CIder Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Låses enklest opp i xbox'en med CofigMagic. Du finner det der du vet...
nahojdat Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Låses enklest opp i xbox'en med CofigMagic. Du finner det der du vet... 5048516[/snapback] Synes selv det er ganske så enkelt i avalaunch, bare et klikk med spaken
loggon Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Låses enklest opp i xbox'en med CofigMagic. Du finner det der du vet... 5048516[/snapback] Synes selv det er ganske så enkelt i avalaunch, bare et klikk med spaken 5048533[/snapback] fikk en til å fungere men problemet er at 2 av 3 gir error det må kanskje kome av at det er feil xbox, (loddet i dass!)
nahojdat Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Regelen er vel at det må gjøres i xboxen harddisken originalt kommer fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå