MiSP Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Jeg sitter her og venter i spenning på at X³: Reunion skal lanseres, og spiller litt X² og FS2004 i mellomtiden. Jeg har funnet ut at jeg må ha meg ny joystick, og det er spesielt to jeg har sett på: Saitek Cyborg evo Force og Saitek X52. Sistnevnte er vesentlig dyrere, men er også utrolig mye mer omfattende. Jeg har utrolig lyst på den, men jeg spiller ikke så ekstremt mye flyspill at det gjør noe... Skjønt det vil kanskje endre seg hvis jeg kjøper den. De spillene jeg kommer til å bruke dem på, er i hovedsak FS2004 (og 2006 når det kommer), og X³: Reunion. Kanskje også andre spill, hvis det fungerer - vet ikke hvordan det blir med Need for Speed: Most Wanted og joystick... (Skjønt det ser UTROLIG fett ut å sprette opp dekselet og aktivere nitroen på X52! ) Er det noen som har tips/erfaringer å komme med? Trenger jeg egentlig noe så dyrt som X52 hvis jeg ikke skal spille så veldig mye flyspill? Og hvis dere har andre alternativer, kom med dem! Endret 23. oktober 2005 av MiSP
Snorre Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Dersom du skal spille Flight Simulator ville jeg gått for x52-en. Du får helt klart beste følelsen av å fly med egen throttle spake. Dog er begge joystickene bra!
ehs5 Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Vil iallefall si at Saitek Cyborg Evo Force er en super joystick, men X52 skal vel være ett hakk bedre. Om ikke to. Får X52 til jul, jeg gleder meg.
_Marvin_ Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Kan anbefale X52 på det sterkeste, men om det er som du sier at du ikke spiller så mye fly spill så gå for Cyborgen. Det som er det store plusset med X52 er throttle'n. Sinnsykt god throttle, men tenk igjenom om du har bruk for det.
MiSP Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 En ting som var ganske genialt med X52, var at den har to "knapper" på triggeren, to posisjoner (halvveis og helt inn). Vet noen om Cyborgen har dette?
ehs5 Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 En ting som var ganske genialt med X52, var at den har to "knapper" på triggeren, to posisjoner (halvveis og helt inn). Vet noen om Cyborgen har dette? 5052612[/snapback] Nei, det har den ikke.
MiSP Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Skrevet 26. oktober 2005 Er det noen flere som har erfaringer/anbefalinger?
ehs5 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg X³: Reunion, og min Cyborg Evo Force fungerer ikke i spillet. Mulig det bare er hos meg, jeg skal si ifra om jeg finner ut av det.
MiSP Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg X³: Reunion, og min Cyborg Evo Force fungerer ikke i spillet. Mulig det bare er hos meg, jeg skal si ifra om jeg finner ut av det. 5096221[/snapback] Gjør det! Jeg tror nok at jeg satser på X52, kjøper den vel hvis jeg ikke får den til jul/bursdag (fyller 18 år 1/1! )
ehs5 Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Jeg lasta ned 1.2-patchen til X3, det hjalp. Dessuten så ville jeg gått for X52.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå