Coaxmetal Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Suget mot wow blir for stort for mitt vedkommende, i alle fall når en par kompiser presser på om restart. Har fra før en 60 mage på sylvanas med enchanting, og har derfor en par tanker om hvordan det skal gå raskest mulig opp mot 35, hvor vi kan ta sm og det fort blir meget morsomt. Gruppesammensetning: 1. warlock 1. hunter 1 shaman 2 druids eller 1 druid/1 warrior. (vet at sistnevnte er optimalt, men vi søker å ha det moro, og ikke være leetest mulig. druid kan jo tanke greit i instances hvis partyet kan å spille, og det kan vi, 4 av oss har 60's fra før, en blant annet fra nurfed, skal visstnok være store i usa.) Tenkte å dra på fiery weapon på en _rask_ dagger, pluss stamina på skjold(+7), boots(+7) og bracer (+9). Fiery weapon er jeg dog litt usikker på, hvor ofte proccer den etc.? Professions gir vi bæng i foreløpig, i og med at vi har mains med 300 i alch, herbalism, enchanting, tailoring og mining. Muligens at en tar lw mens resten tar engineering. Så noen inputs på hvilke enchants, gear (craftable) etc. som kan gi oss en edge? (og ja; penger er et issue, vet jo at f.eks spellpower er optimalt for lock, men gidder ikke lange ut ~200g for hver gang han bytter våpen etc.). Og; hvilken dagger vil fiery weapon være optimal på? Hvor lenge vil den holde før et blå world drop på ah vil ta over?
Coaxmetal Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 ingen som har noen inputs? /cry
Alucard_21 Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Bare ta masse quester og masse turer til instance osv
Coaxmetal Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Bare ta masse quester og masse turer til instance osv 5052435[/snapback] Oh really? Endret 24. oktober 2005 av Coaxmetal
Hr Kotelett Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 ya realy (klarte ikke å dy meg)(er ikke ordrett men siden han over ikke hadde sin helt ordrett tenkte jeg jeg måtte gjøre det sånn)
JPNord Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Fiery weapon kan jeg anbefale, det proccer sinnsykt mye.. Burde gi en fin dps-boost til din alt.
MoFFaSSa£ Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Fiery weapon kan jeg anbefale, det proccer sinnsykt mye.. Burde gi en fin dps-boost til din alt. 5053530[/snapback] Kunne du si sån ca. hvor ofte den proccer?30%, 20%? Jeg vil ikke anbefale deg å ta mye instancer får å komme fort opp i lvl. Mye bedre og bare gjøre quest.
JPNord Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Har egentlig ikke noen håndfaste tall for hvor mye den proccer, men den proccer mer enn lifestealing vil jeg i alle fall påstå.
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Og hvor mye proccer lifestealing, da? Mer enn Crusader? 1%? 5%? 10%?
brillan Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Fra over 10000 slag med recap, så har jeg 8% på crusader, 15% fiery og 5% på icy weapon. Har aldri prøvd lifesteal T_T Fiery critter også en del :O
Foozan Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Vil proccen på disse være avhengig av weapon speed? dvs er det procc per min eller per slag som er konstant?
MoFFaSSa£ Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Vil to at lifestealing proccer en del mere enn crusader etter det jeg har hørt. Men har ikke fått noen tall på hvor ofte. Foozan: Jeg vil nu ikke tro at det er avhengi av speed på våpnet. Men etter det jeg har lest på thottbot så anbefales crisader/icy chill på våpen som har mer en 2.1 i speed og det som er under så kan fiery/lifesteal anbefales. Har ikke testet ennu hvor ofte lifestealing proccer men kunne gjerne tenkt meg det når jeg får meg litt peng igjen. Men epic mount kommer først i rekken.
MoFFaSSa£ Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Fant noe nyttig med crusader: The way the proc works on most items (or at least on the Crusader) is by "proc per minute". Blizzard did this to prevent faster weapons from having more procs than a slower weapon. For the Crusader enchant the formula for proc goes like this for Main Hand: Proc % = Weapon Speed x 2. For Off-Hand it is probably: Proc % = Weapon Speed, or Proc % = Weapon Speed / 2. I don't have a dual wielder to confirm this, but I'm pretty sure it's like that. So if you have a main weapon with 3.00 speed, you'll get a 6% proc rate with it. If you have a fast main weapon that has 1.60 speed, then you'll get a 3.2% proc rate with Crusader. I tested this out with my character using both of the examples above, and after 1000 swings with each weapon the percentage came out exactly as expected =) Noe til lifestealing: DW lifestealer and it can easily proc 5-10 times in one fight lasting 20 seconds, proc chance is about 1 in 5. It is also not uncommon to get 2 or 3 procs in the space of a second (hit from each weapon and your instant such as sinister strike.) Don't waste your time with crusader, it doesn't perform well on fast weapons.. the same goes for icy weapon (I did the enchantment and tested it), fiery weapon is good on a fast dagger, does about the same dps as lifestealing but obviously doesn't heal you, therefore not the best choice.. but if you are using fast weapons and can't afford or get lifestealing then go for fiery weapon as a good alternative. Noe til Fiery wepon: On 2.10 speed, one handed weapon it gives exactly 10% chance. Tested twice on 5000 hits. I had this on my main hand of my rogue and it proced a lot for me, dont know if agility has anything to do with weapon procs or not, great thing is it does 40 damage a proc and CAN crit on the proc, 40 damage isnt a lot but any damage you do to the enemy is helpful. Fant ikke noe spesielt om procc til icy chill, men får hpe dette hjalp noe. Edit: oppdaget en liten feil Endret 25. oktober 2005 av MoFFaSSa£
Exeter Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg har lvl min alt sinnsykt fort, (syntes jeg selv da) --Samler opp masse quest i samme område, får med en lvl 60 kompis til å ta hele instancen på 1 time... feks Så er det bare å cashe inn alle questene. --Prøv å få så mye rested som mulig. --Finn mobs som er passe harde å ta med minst mulig nede tid. Jeg grindet i "The Wyrmbog" med min lvl 47 (husker ikke helt lvl) mage, fikk 800 -1000 xp per kill... Noen char er seff. raskere å lvl enn andre.
likferd Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Fant noe nyttig med crusader: For the Crusader enchant the formula for proc goes like this for Main Hand: Proc % = Weapon Speed x 2. 5056293[/snapback] Såpass ja! Har egentlig aldri visst proc prosenten på det, men nesten 8% på 3.8 speed våpen er rimelig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå