MysticoN Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hello.. de siste 3 dagene har jeg hatt problemer med at jeg lagger noe JÆVELIG på wow... det er ingen i guilden min som lagger og linja mi virker ok... så jeg lurer på om noen andre har problemer, som har telenor og spiller wow. dette er ikke en server kvine post, derfor tar jeg sjangsen på å lage en post om dette.. lurer på å ringe inn til telenor og klage litt.. men er grett å vite om andre sliter med dette eller om det er bare meg.. KAN det være virus? min virus prog har gått ut på dato, så jeg får ikke brukt den lengre:/ men TRUR ikke at jeg har virus..
gamer73 Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Telenor hadde problemer med en ruter forleden, men jeg tror vi alle opplever at Wow er mer ustabilt og laggete enn før. Spes i instanser. Det var en spiller som klagde over lagg i vår gruppe i Uldamann i dag. Hun var italiensk og benytter seg neppe av Telenor.
MysticoN Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 har 1,5Mbit linje, og de 3-4 siste dagene har jeg hatt 900-1100 ping.. nesten UMULIG å spille.. jævelig irriterenes.. noen som har peil på om det kan være noe anna, vist ja, hva?
Gjest member-60584 Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 for å si det sånn. til tider kan jeg ikke connecte til servere eller wow-europe.com etc så gjør jeg en tracert. vet du hva jeg finner? telenor sine linjer er nede....
Alucard_21 Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Jeg mister linja mi rundt klokka 00.00 eller 01.00 noen ganger.. Hva er det som skjer da? Er det no spes rundt den tia? Ja, telenor kan være no dritt ja Endret 23. oktober 2005 av Alucard_21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå