Gå til innhold

hva skal du/dere gjøre i vinter?

Mr. Fiskum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være hjemme hele vinteren, ikke noe hytten på meg nei! Så derfor blir det nok mye daffing hjemme. Håper på et par konge turer til Voss med venner og slikt. Stå hele dagen på slalom. Finnes ingenting bedre... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hater vintersport, men skal stå på skøyter, drikke kakao og se på tegnefilmer.

5049188[/snapback]

du har ikke tid til det... u må shave håret av brystene dine :!: :!: :!:

Jeg skal varme meg på en kopp kakao, se på snøen daler ned mens jeg programmerer etter eller annet :D

Skrevet
Jeg hater vintersport, men skal stå på skøyter, drikke kakao og se på tegnefilmer.

5049188[/snapback]

du har ikke tid til det... u må shave håret av brystene dine :!: :!: :!:

Jeg skal varme meg på en kopp kakao, se på snøen daler ned mens jeg programmerer etter eller annet :D

5054406[/snapback]

Oh, David Copperfield pass deg, det er en ny sjarmør i byen! :D

Skrevet

5054406[/snapback]

Minner meg på at jeg må kjøpe inn nok kakao til 8 måneders forbruk, tror ikke jeg skal ut døren før 17. Mai når snøen faller.

Eller jo, tror ikke jeg klarer å sitte og se bilen og all snøen uten å ta meg en tur, men heldigvis er varmeapparatet på gof linje med et sveiseapparat når det gjelder å spy ut varme. (Seriøst, aldri vært borte i et så sykt varmt system som i Golfen min fra '88)

Skrevet (endret)

Idag klarte jeg ikke å sove lenger enn til halv syv av en eller annen grunn, og jeg bare visste at noe måtte gå galt. Idag, litt over åtte, falt den første snøen, og værmeldingen sier 20cm.

Endret av Nazgul
Skrevet (endret)
du har ikke tid til det... u må shave håret av brystene dine :!:  :!:  :!:

5054406[/snapback]

Ha. Ha. Ha. Eh, morsomt. :hmm:

EDIT: Glemte å si at jeg skal shoppe veldig mye også. Min terapi for vinterdepresjon. :p

Endret av AnAnAs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...