Gå til innhold

Druid i wow og påstander.


Anbefalte innlegg

Noen sier at druid er den beste klassen å spille

og andre sier at det er den dårligste.

Hva synnes dere?

 

Alle sier til meg at jeg ikke kan bli med i en gruppe om de har 1-2 healerprester fra før, at jeg har for lav armor og damage. (som om prestene ikke har det.)

Selv om jeg er på samme lvl som dem.

 

Selv mener jeg at min druid er bedre enn demmes klasser til vanlig dreping.

En druid kan bruke talentpoeng til å bli imun mot stønns++ opp til 100% , redusere agro ved healing og de har de beste buffene (sterkeste) i hele spillet.

Og desuten kan jeg drepe en lvl 2-3 høyere enn meg uten å miste noe liv pga jeg griper dem fast og bruker star/moon-fire++ tildem dør, mens de andre må gå inn og mota slag selv. Desuten kan jeg bli armor-bjørn og trekke all agroen på meg.

+ at jeg kan res.døde kropper med 1700 liv.

Og når jeg er i en gruppe som vil ha meg så ender det opp med at jeg har mest liv igjen og må heale alle de andre og når vi skal fikse armoren betaler jeg 2 S og di andre 25-30S

 

Dette er snakk om lvl 30-32

 

Så hvorfor liker ingen druider da? Forde de er uvitende og kun ser på armoren vår?

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Druid kan tanke halvparten så godt som en arms-fury warrior om de speccer full feral.

 

Druid kan gjøre jobben som ranged dps halvparten så godt som en mage/warlock/hunter og til en viss grad shadowpriest, om de speccer full balance.

 

Druid kan heale like godt som en SHADOWpriest om de speccer full resto.

 

 

Noen liker å være litt dårlig i alt. Om du har tenkt å gjøre en spesiell jobb, måtte det være healing, dps, tanking, whatever, GLEM druid.

Du suger til alt, men fordelen er at du er litt fleksibel før lvl60 (da BLIR du tvungen inn i en spesiell rolle).

Lenke til kommentar

Vi får se hvordan det går da, førløpig har jeg trives med min druid og jeg er heller på oversiden enn undersiden i grupper med min lvl.

Husk at en druid kan tanke som bjørn med dobbelt så mye liv

dvs over 2000 liv selv nå i lvl 32.

 

en lvl60 druid kan heale min 2260 (instant spell første gangen og 2-3 sek de andre gangene)

 

Heale 7000 på 6-7 sek er ikke så ille at den suger da.

Endret av War
Lenke til kommentar

Druider er bare helt råe..

 

Min druid er lvl 53 nå..

I dag så gikk jeg rundt å kjeda meg, så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på noen elite quests alene..

Dro til STV først for å ta questen Message in a bottle..

Måtte drepe en lvl 50 elite Gorilla, gikk fint some faen men det tok bare litt tid.

 

Jeg dro videre til Badlands for å drepe de 2 lvl 50 elite dragene.. De var ikke linked så det gikk greit å ta en om gangen.. Tok litt tid¨å ta dem også..

 

Druider er drit kule, og survivers også :D

 

PS: Jeg er helt restoration spec, kunne brukt mindre tid på dem hvis jeg bare feral eller balance..

Endret av Alucard_21
Lenke til kommentar

Jeg synnes eliter går fort på min lvl32

 

Meg :

Buff som blokerer 1500 damage

xx% imun mot stønn på meg

Instant 1000 healing når jeg vil

Talent som minsker bruken av mana

Øker alle resistances med xx buff

Attributter med 16

+ 10 buffer til som øker styrke +++ som jeg lager selv

buff som gjør meg imun mot frost og brann

Kan fjærne forbannelser som reduserer meg

 

 

 

Elite:

Spell som svekker rustningen med flere hundre.

Insektsverm rundt han så han ikke treffer så bra

Låse han med røtter når det går

Moonfire som gjør mye skade med en gang så masse skade over tid

Så kommer vanlig slåing med en oppgradert hammer

 

Er det bare en elite , så tar det ikke så mye lengre tid en vanlig.

Kan også holde han fast flere ganger så han ikke får slått før han dør.

Dette krever flere tusen mana , men det kan jeg lage selv og har 150.000 mana med meg hver en tid.

 

Selv digger jeg Druid, og det å kunne bevege seg 40% kjappere førl vl 40 uten å bruke mana eller noe som koster , + at man kan være 5 dyr med ulike egenskaper og puste under vann gjør det til en super klasse å spille med.

Ikke lvl 60 , så har ingen erfaring med det.

En annen artig ting er når hammeren som er 75-105 hammer plutselig slår 400 osv. Trur den henger seg opp og slår 2 ganger for en.

Endret av War
Lenke til kommentar

Som healer så slet jeg å finne groups til instance, men det var bare i low lvl.. Når du passere lvl 40 så er det ikke så vanskelig lenger å komme inn som main healer..

 

Det er mange folk som ikke kjønner åssen en druid funker, så folk tørr ikke å ta med dem i groups..

 

Les det som står i linken, mye av det som står der har jeg hørt mange ganger.. Du kjenner deg igjen når du leser det

 

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post72382

Endret av Alucard_21
Lenke til kommentar

Så sant , så sant.

De som klager mest over druid er de som ikke kan spille det eller ikke vet noe om det.

 

Jeg står på avstand og sloss like bra pga starfire+moonfire + at jeg ikke blir slått som gjør at jeg kan heale fort.

Så får jeg sure meldinger om at jeg ikke er med i kampen men løper for å redde meg. :roll:

Endret av War
Lenke til kommentar
Jeg synnes eliter går fort på min lvl32

 

Meg :

Buff som blokerer 1500 damage

xx% imun mot stønn på meg

Instant 1000 healing når jeg vil

Talent som minsker bruken av mana

Øker alle attributter med 50 buff

+ 10 buffer til som øker styrke +++ som jeg lager selv

+ buff som gjør meg imun mot frost og brann

 

 

 

Elite:

Spell som svekker rustningen med flere hundre.

Insektsverm rundt han så han ikke treffer så bra

Låse han med røtter når det går

Moonfire som gjør mye skade med en gang så masse skade over tid

Så kommer vanlig slåing med en oppgradert hammer

 

Er det bare en elite , så tar det ikke så mye lengre tid en vanlig.

Kan også holde han fast flere ganger så han ikke får slått før han dør.

Dette krever flere tusen mana , men det kan jeg lage selv og har 150.000 mana med meg hver en tid.

 

Selv digger jeg Druid, og det å kunne bevege seg 40% kjappere førl vl 40 uten å bruke mana eller noe som koster , + at man kan være 5 dyr med ulike egenskaper og puste under vann gjør det til en super klasse å spille med.

Ikke lvl 60 , så har ingen erfaring med det.

En annen artig ting er når hammeren som er 75-105 hammer plutselig slår 400 osv. Trur den henger seg opp og slår 2 ganger for en.

5045418[/snapback]

 

"Buff som blokerer 1500 damage "? Wtf?

"Øker alle attributter med 50 buff"? MotW er ikke så kraftig, selv ikke på lvl60.

"Trur den henger seg opp og slår 2 ganger for en." Det heter Critical Hit, du har 5-25% sjanse for å få det.

 

Men godt å se at noen synes druid er kjekt ivertfall. :)

Lenke til kommentar

lol.. Ok, syns den her er bare drit kul siden det skjedde med meg også en gang.. Jeg er alliance så det var en Paladin, og ikke Shaman

 

 

Rogue: We need a real healer. Shaman are alright but we need a priest.

Me: Err...hello? Restoration specced druid here?

Rogue: Pfft, stfu noob. I said REAL healer!

Shadow Priest: Can I come?

Rogue: Yay! A true healing class!

Lenke til kommentar

"Buff som blokerer 1500 damage "? Wtf?

"Øker alle attributter med 50 buff"? MotW er ikke så kraftig, selv ikke på lvl60.

"Trur den henger seg opp og slår 2 ganger for en." Det heter Critical Hit, du har 5-25% sjanse for å få det.

 

Jepp,den varer 1 , rosa icon, skal se om jeg finner den, er på nattevakt nå (18ende time med jobb i dag)

 

Druid har den sterkeste buff i hele wow. (Seff med talent)

EDIT:Attributter er 16 , så feil

(blir litt forvirret når alle verdier forandrer seg etter hver lvl med talentpoeng)

 

 

Det hammeren gjør ja,synnes det var litt rart.

Endret av War
Lenke til kommentar

Tar mer enn gjerne med en druid som healer, men som dmg dealer går det ofte i andre klasser. Var i en situasjon i dag. Fikk med oss en druid og var glade. (Serveren har massiv mangel på healere.) Får med oss en 5.-mann og drar av sted...

 

Druiden: WHAT ARE YOU DOING?

En annen: What?

Druiden: How the hell are we gonna get a priest!?

Meg: You said you could be the healer.

Druiden: I CAN'T. I'M FERAL SPECCED!!1

 

Jeg bare lurer: Er det faktisk noen som tar med druids for dpsens skyld?

Lenke til kommentar
lol.. Ok, syns den her er bare drit kul siden det skjedde med meg også en gang.. Jeg er alliance så det var en Paladin, og ikke Shaman

 

 

Rogue: We need a real healer. Shaman are alright but we need a priest.

Me: Err...hello? Restoration specced druid here?

Rogue: Pfft, stfu noob. I said REAL healer!

Shadow Priest: Can I come?

Rogue: Yay! A true healing class!

5045529[/snapback]

og så ender det opp med at presten er shadowspecca og går shadowform for imba dps :hrm:

 

anyway, elsker å ha med druid + prest i gruppe, oh noe, rogue is down. No prob i go cat. Oh no, priest is down. No problem i go healer. Oh no, tank is down. No prob i go bear form. :love:

 

allsidig klasse for noen sekunder :) .

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer: Er det faktisk noen som tar med druids for dpsens skyld?

5045597[/snapback]

 

 

Er ikke alle som velger klasse og rase utifra det som er mest opimalt. Noen har det "bare" gøy. Er ikke alle som gidder å stresse med sånt.

 

Jeg forstår jo det at druids er litt leie pga at de ikke er gode til noe spesielt, så de kan kanskje passe greit som sekundær healer og random etter at de nødvendige plassene har blitt fylt opp (tank, healer og damage)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...