Gå til innhold

Elektronisk papir kommer


Anbefalte innlegg

Fasinerende diskusjon, dette med trærne, men begynner det ikke å bli litt vel på kanten av topic? :)

 

Uansett, prototyper på elektronisk papir begynner jeg å bli lei av. Det har vært snakk om det i mange år, og en rekke utvilkere har vist mer eller mindre halvferdig prototyper uten av vi har hørt fra de igjen. Det blir sikkert gøy en gang i fremtiden, men jeg tror egentlig det er lenge før vi kommer dit at vi har en reell konkurent til papiret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hvor lenge en slik skjerm kan holde uten å måtte lades opp jeg, for blir det en akseptabel pris og batterilevetid på det så ser jeg at det godt kan hende jeg anskaffer meg en slik en...

5038807[/snapback]

 

Nesten 100% sikker på at den skjermen der er selvstendig ;) Må nok kobles på en mobiltelefon/PDA/spesialdesignet minnebrikke for den/PC og tar strømmen den trenger fra det :thumbup: Men hvis jeg forsrod riktig så trenger den ikke energi for å holde bildet på skjemen så det skulle ikke være noe i veien for å bare koble fra <sett inn produkt her> hvis du vil det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...