Gå til innhold

Nye ForceWare 81.85

firepack3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel ikke noe forskjell på denne driveren og 81.85 BETA driveren som ble publisert på nzone.com for et par dager siden, bortsett fra WHQL statusen, eller hva?

Skrevet

Jeg har lastet ned denne driveren fra tre forskjellige steder, og hver gang får jeg beskjed om at driveren er "corrupt" når jeg installerer. Hva kan grunne til det være? Hadde ikke noe problem med å installere 81.84 etterpå.

Skrevet
Jeg har lastet ned denne driveren fra tre forskjellige steder, og hver gang får jeg beskjed om at driveren er "corrupt" når jeg installerer.

Går bra her...

Skrevet
det er vel ikke noe forskjell på denne driveren og 81.85 BETA driveren som ble publisert på nzone.com for et par dager siden, bortsett fra WHQL statusen, eller hva?

5036716[/snapback]

Tror ikke det bruker å være forskjell mellom WHQL og nonWHQL når versjonnummeret er det samme nei.

Skrevet (endret)

These issues were resolved in 81.85 WHQL, since 81.85 beta:

Single GPU Issues Resolved

• GeForce 6 Series: Tiger Woods 2006 crashes.

• GeForce 6800 / 6800Ultra: Corrupt pixel-blocks and slow frame rendering/long pauses occur in Colin McRae Rally 2005.

Endret av Fluesopp
Skrevet

Jeg lastet ned fila på nytt fra Nvidia, og får samme beskjed: "the file is corrupt" og at jeg bør laste ned et annet sted. Hva i all verden betyr dette? Hvis den ikke er ødelagt, hvorfor får jeg da beskjed om at den er det?

Skrevet

Kunne noen lage et zip-arkiv og legge ut mappa C:/Nvidia/Win2KXP/81.85?

Jeg får ikke åpnet installasjonsprogrammet av en eller annen grunn. Hvis jeg hadde denne mappa, kunne jeg derimot installere manuelt.

Evt sende det til meg på mail. PM.

Skrevet

jeg har seriøse problemer med denne driveren, sitter i safemode nå... plutselig fungerte ikke skjermen like etter at den loadet windows..

Gforce 6800GT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...