Gå til innhold

velkommen til forumet :) *saken løst*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikkje heilt med på kva du vil fram til med denne tråden, men i HWB-skinnet viser antal innlegg :) Desverre er det ein rekke unødvendig informasjon i tillegg.

Endret av zeph
Skrevet
Til nye medlemmer er det gjerne den vesle snutten "velkommen ombord" e.l. - fint å få med den, trivelig det ...har jeg trodd til nå. Men kanskje det er flere oppfatninger om den saken, siden antall innlegg nå er lempa inn "bak" i profilen?

edit:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=485701

5034640[/snapback]

hvis du bruker diskusjon.no skinet, og ser under navnet til brukeren, står det en dato. dette er for registrering. den sier litt mer en antall poster. jeg kunne registrert meg i fjor og bare skrevet 1 post, hadde ikke nødvendigvis vært ny på forumet for det. denne posten som du sikter til ble skrevet av en som regga seg i går, da er en velkommen til forumet mer på sin plass. eller?

Skrevet
denne posten som du sikter til ble skrevet av en som regga seg i går, da er en velkommen til forumet mer på sin plass. eller?

jepp, det var tanken. Jeg så kun etter antallet og leste ikke den datoen. Er enig i at den er bedre enn antallet, var bare uvant :)

Skrevet

Registreringsdato sier ikke mer enn antall innlegg. Brukere kan ha registrert seg for flere måneder siden, og ikke postet på forumet før senere. I slike saker sier postcount mer.

Skrevet
Registreringsdato sier ikke mer enn antall innlegg.

Siden registreringsdatoen er dagens og tidspunkt for innlegget er med, så er det hakket bedre enn kun antall.

Men hvem har nytte av at jeg er 'Bruker nr.: 13087' ?

Skrevet

Jeg sier ikke at registringsdato skal stå der, men postcount burde også gjøre det. Iallefall burde man kunne skru på visning av det i kontrollpanelet.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...