Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fiber til private husholdninger i Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi vil fortsatt ligge langt bak svenskene :hmm:

5023400[/snapback]

Spiller liten rolle spør du meg. Viktigste er at noen gidder å bygge ut. Da er man et skritt nærmere..

Skrevet
Vi vil fortsatt ligge langt bak svenskene :hmm:

5023400[/snapback]

Tja! disse prisene er vel kun internett linjen. Skal huske at den andre også innholder telefon og kabeltv med bacis pakke.

Skrevet
3900kr i etablering. Det er vel i meste laget.

5025511[/snapback]

Ja, det er jo ran på høylys ran.

Det kostet bare DKK8800,- pr. leilighet å legge inn fiber i boliggården jeg bor i, og det blir først aktivert imorgen.

Det er ingenting i etaberingskostnad hvis det går til et enkelt villahus.

Skrevet

Og så fortsetter vi å holde tråden på et seriøst nivå, jeg har måttet fjerne innlegg som ikke akkurat var etter retningslinjene.

Forøvrig er fiberkabelgraving i oslo et stort YAY etter min mening! :)

Skrevet

Godt nytt synes jeg! :D

Om det bare kunne komme hit! Om prisen kanskje er høyere enn i naboland, synes jeg slett ikke den er avskrekkende. Fikk jeg tilbudet, ville jeg sagt ja uten betenkning. Selv den minste pakken vil være mer enn tilstrekkelig for meg, og telefon- og kabelTV på kjøpet.

Og ingen forbud mot servere såvidt jeg kunne se :)

Skrevet
Og ingen forbud mot servere såvidt jeg kunne se  :)

5027402[/snapback]

Jeg ble faktisk forundret av at min nye tilbyder gir meg gratis 2 stk faste ip'er som jeg styrer selv via webpanel, skifter bare mac id som er låst til ip'en - router konfigurasjonen som tar imot trafikken kan jeg også styre via webinterface - derav flere av de predefined kategoriene heter FTP-server, Gaming-server, web-server osv. (Gratis defineres at de er inkludert i mndpris 110,- for 2/2 linje).

Kanskje konkurransen er større en bare ren pris/ytelse - kanskje det blir mer vanlig å inkludere dette i pakken sine? Kanskje off topic, men er det noen andre som har den muligheten via sin tilbyder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...