Olebrumm71 Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Enda en aktør som planlegger fiber til private husholdnigner i Oslo-området: Skal grave fiber til enkelthus i Oslo Ikke så aller verst priser heller: priser
cazper_no Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Liker disse prisene mye bedre: http://www.dataguard.no/?page=227&show=347&keep=259
eirikJO Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Vi vil fortsatt ligge langt bak svenskene 5023400[/snapback] Spiller liten rolle spør du meg. Viktigste er at noen gidder å bygge ut. Da er man et skritt nærmere..
Kurume Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 3900kr i etablering. Det er vel i meste laget.
Blacki Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Vi vil fortsatt ligge langt bak svenskene 5023400[/snapback] Tja! disse prisene er vel kun internett linjen. Skal huske at den andre også innholder telefon og kabeltv med bacis pakke.
JoKr Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 3900kr i etablering. Det er vel i meste laget. 5025511[/snapback] Ja, det er jo ran på høylys ran. Det kostet bare DKK8800,- pr. leilighet å legge inn fiber i boliggården jeg bor i, og det blir først aktivert imorgen. Det er ingenting i etaberingskostnad hvis det går til et enkelt villahus.
Alastor Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Og så fortsetter vi å holde tråden på et seriøst nivå, jeg har måttet fjerne innlegg som ikke akkurat var etter retningslinjene. Forøvrig er fiberkabelgraving i oslo et stort YAY etter min mening!
IngerK Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Godt nytt synes jeg! Om det bare kunne komme hit! Om prisen kanskje er høyere enn i naboland, synes jeg slett ikke den er avskrekkende. Fikk jeg tilbudet, ville jeg sagt ja uten betenkning. Selv den minste pakken vil være mer enn tilstrekkelig for meg, og telefon- og kabelTV på kjøpet. Og ingen forbud mot servere såvidt jeg kunne se
JoKr Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Og ingen forbud mot servere såvidt jeg kunne se 5027402[/snapback] Jeg ble faktisk forundret av at min nye tilbyder gir meg gratis 2 stk faste ip'er som jeg styrer selv via webpanel, skifter bare mac id som er låst til ip'en - router konfigurasjonen som tar imot trafikken kan jeg også styre via webinterface - derav flere av de predefined kategoriene heter FTP-server, Gaming-server, web-server osv. (Gratis defineres at de er inkludert i mndpris 110,- for 2/2 linje). Kanskje konkurransen er større en bare ren pris/ytelse - kanskje det blir mer vanlig å inkludere dette i pakken sine? Kanskje off topic, men er det noen andre som har den muligheten via sin tilbyder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå