Gå til innhold

billig nokia 3230. Skrive feil eller bra tillbud ?


Avarice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
va med mobilen, bra : kamera, skjerm og slikt ? .. noen erfaringr elns ? :hmm:

5028895[/snapback]

Søk på forumet. Det er mange lange diskusjoner om mobilen. Det er også greit å lese testen amobil skrev. Husk at denne ble basert på at telefonen kostet 3000 kr ++, så man må se på det fra en litt annen vinkel nå.

Lenke til kommentar

Er nok bare juks og bedrag dette. Hadde gledet meg "litt" til å få meg en ny telefon, etter å ha bestilt hos Utenabb. Men en uke etter at jeg sendte bestillingen, så fikk jeg mail om at de ikke kan levere telefonen.

 

Det kom jo ikke som noen BOMBE.

 

Problemet nå er jo at jeg er litt sugen på en ny telefon, siden jeg sitter med en 6610i som jeg ikke er fornøyd med.

Lenke til kommentar
fint mulig at det var hentet fra restlager hos en leverandør. Som regel går disse for langt billigere pris enn tidligere-

5060641[/snapback]

 

 

Som sagt, leveringer fra UtenAbonnement går rett fra leverandøren Brightpoint. Tror faktisk ikke UtenAbonnement har noe lager selv, det kan også forklare de gode prisene. Kjekk måte å gjøre det på. Har handlet hos dem flere ganger uten problem. Har også hatt en telefon som ikke funka ordentlig, og etter to reparasjoner fikk jeg hevet kjøpet. Behandlingen fra kundeservice (på mail) har vært upåklagelig. Veldig fornøyd som dere sikkert skjønner ;-)

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...