Gå til innhold

billig nokia 3230. Skrive feil eller bra tillbud ?


Avarice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siden det ikke står noe om at man skal ta forbehold om feil kommer vel dette på ett ut, selv om det da er skrivefeil har du krav på mobilen til den prisen eller pengene tilbake.

Hvis det derimot tatt forbehold mot feil(som ikke jeg har sett) har du bare krav på pengene tilbake hvis det blir noe feil med bestillinga....

Lenke til kommentar
siden det ikke står noe om at man skal ta forbehold om feil kommer vel dette på ett ut, selv om det da er skrivefeil har du krav på mobilen til den prisen eller pengene tilbake.

Hvis det derimot tatt forbehold mot feil(som ikke jeg har sett) har du bare krav på pengene tilbake hvis det blir noe feil med bestillinga....

5023301[/snapback]

 

Vilkår

 

De har visst tatt forbehold ja...

Lenke til kommentar
siden det ikke står noe om at man skal ta forbehold om feil kommer vel dette på ett ut, selv om det da er skrivefeil har du krav på mobilen til den prisen eller pengene tilbake.

Hvis det derimot tatt forbehold mot feil(som ikke jeg har sett) har du bare krav på pengene tilbake hvis det blir noe feil med bestillinga....

5023301[/snapback]

 

Vilkår

 

De har visst tatt forbehold ja...

5023324[/snapback]

 

 

ok. hvis du da bestiller får du nok den prisen som er oppført. Men hvis det er noe annet i pakken enn det som skal være der bør du benytte deg av angrefristloven.

Hvis jeg ikke husker feil skal du da kunne sende pakken tilbake og få pengene tilbake.

Tror dessverre at du må betale for frakten da...

Ville nok tatt sjansen jeg ;) er nok neppe noen feil der siden de har så billige priser på fler av telefonene der....

Lenke til kommentar

3230 koster også 1313 kr hos mshop (tror disse to butikkene har samme "hovedselskap"). Jeg kjøpte en 6681 hos mshop da den var veldig rimelig, og fikk den i posten neste dag. Så jeg tror ikke dette er noe trykkfeil. Kan tenkes de får tak i "dumpede" produkter fra Nokia (har sett tilsvarende lave priser på begrensede leveranser hos amerikanske nettbutikker).

Lenke til kommentar
3230 koster også 1313 kr hos mshop (tror disse to butikkene har samme "hovedselskap"). Jeg kjøpte en 6681 hos mshop da den var veldig rimelig, og fikk den i posten neste dag. Så jeg tror ikke dette er noe trykkfeil. Kan tenkes de får tak i "dumpede" produkter fra Nokia (har sett tilsvarende lave priser på begrensede  leveranser hos amerikanske nettbutikker).

5023580[/snapback]

"dumpede" produkter er vell i tip top stand med garanti å pakka ?..

Lenke til kommentar

Sjappa er ikke svensk, det er bare domenehostingen som er svensk. Har handlet med dem flere ganger, uten problem. De har lave priser på ganske mange modeller. Leveranse har alltid gått fort og rimelig. Varer sendes direkte fra leverandøren deres, Brightpoint, som også leverer telefoner til mange vanlige mobilsjapper.

 

-M

Lenke til kommentar

Jaja, sef garanti. Men Nokia kommer jo ut med et stort antall modeller hvert år, og noen faller uten tvil litt mellom to stoler (få som kjøper de). Dette kan passe bra for 6681 og 3230. Vet ikke om dette stemmer, bare jeg som synser her, men det kan i det minste være en grei forklaring.

Lenke til kommentar
va nok sikkert bare "Ö" :blush: .....men er shappa norsk da ? :p noen som har bestilt fra den ?

5023445[/snapback]

 

Jeg kjøpte min mobiltelefon der i februar :)

Skitbillig der none ganger! Rask levering også! Bestilte søndag, satt med telefonen i hånda tirsdag :)

 

Stussa litt på prisen :p Kan hende de har lagersalg? Er jo bare 20 igjen, de vil sikkert bare ha det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...