Gå til innhold

Filmen om Hardware-nettverket: Navne-konkurranse!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg tilbake. Jeg har sett igjennom en del forslag. Og ser at det er mye bra. Men så tenker jeg: Jeg har jobbet med denne filmen i et år. Og hele tiden, i en hver sammenheng har jeg kalt den enten "Hardware-filmen", eller "Filmen om Hardware.no". Det er jo fryktelig lame forslag, men stort mer konkret går det vel ikke an å bli. Ellers så kom jeg på et lite forslag nå nettopp.

Det var Martin L. Wirak som startet siden i 1998.

"Martin og nerdene"

Ellers så må jeg si jeg heller mot "Filmen om Hardware-nettverket".

Alt annet blir så veldig kunsterisk, og dette er jo tross alt bare en dokumentar, ikke noen dramafilm.

Skrevet
Fra gutterom til 9 millioner.

HW.no hadde 9 millioner i driftsinntekter i fjor. Det er mye penger :) Og 6.8 i kostnader, en netto på 1.2 millioner :)

5085847[/snapback]

Er jeg borte, eller rekna du feil? :hmm:

5091583[/snapback]

Jeg er borte ^^ 2.2 millioner. Er ikke sikker på om søstersidene er tatt med though. Joachim, hvor fant du ut det? Tviler ikke på at det er sant.

Skrevet
Ellers så må jeg si jeg heller mot "Filmen om Hardware-nettverket".

Alt annet blir så veldig kunsterisk, og dette er jo tross alt bare en dokumentar, ikke noen dramafilm.

5138653[/snapback]

Syns det kan være en undertittel.

Skrevet
Fra gutterom til 9 millioner.

HW.no hadde 9 millioner i driftsinntekter i fjor. Det er mye penger :) Og 6.8 i kostnader, en netto på 1.2 millioner :)

5085847[/snapback]

Er jeg borte, eller rekna du feil? :hmm:

5091583[/snapback]

Jeg er borte ^^ 2.2 millioner. Er ikke sikker på om søstersidene er tatt med though. Joachim, hvor fant du ut det? Tviler ikke på at det er sant.

5138722[/snapback]

Så sant som det går ann å bli ;)Regnskap 2004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...