Gå til innhold

Liker du Startrek?


Anbefalte innlegg

Startrek Nemesis kommer snart på kino, men man har vistnok ikke planer om å sette opp filmen i Oslo!

(med det første iallefall)

 

Noen ild-sjeler har satt opp en kampanje for å endre dette. Skriv under på http://www.startreknorge.com/nemesis/ og vis at vi vil ha Startrek på kino! :wink:

 

 

Merk: Jeg har ingenting med siden å gjøre, men synes det er utrolig at man planlegger å droppe en slik film.

 

[ Denne Melding var redigert av: Domino på 2002-08-21 15:56 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis ST ikke kommer til Norge, da blir jeg sinna. Hvorfor skal de ikke vise denne, tror de filmweb folka at det ikke er noe ST fans i Norge....

 

Jeg husker jeg var en trofast ST - TNG fan da de viste den på TV2, og ikke lenge etter at de hadde avsluttet serien (midt i en sesong) så begynnte det en underskrifts-kampanje, jeg tror det kom inn 5000(???) underskrifter, som de sendte til TV2, men har vi fått noe ST, neida.

 

TV2 kan sende mange andre serier, det er nok av citcom serier som Seinfield, ditt og datt. (dere vet hva jeg mener). Tv2 skal være et selskap som skal trekke til seg de unge, vel det virker som om at de kun vil trekke til seg folk som er ikke-scifi elskere.

 

Derfor har jeg valgt å flytte vekk fra Norge, i november/desember så flytter jeg til Singapore, hvor jeg skal studere data, der har de ihvertfall nok av serier.

 

ST - TNG hver søndag

ST - Voyager, hver kveld

ST - Enteprise (husker ikke hvor ofte)

 

samt "Earth Final Conflict" også en serie av Gene Roddenberry før han døde......

 

Frankey

Kr.sand

Lenke til kommentar

Usj, nå skal det jo sies at nesten alle Star trek-filmene sugde ganske hardt. Liker TV-seriene mye bedre. Filmene er liksom bare en 1,5 time lang tv-episode.

Tipper de økte seertallene ganske kraftig når de putta hun halv-borg dama med digre pupper i trang trikot inn i serien :smile:

Syns forresten ST: TNG var den beste serien.

Etter det ble det litt for utopisk og alle skulle være snille og aldri slåss og bare snakke med hverandre. Gode gamle Captain Kirk hadde jo til og med sex med grønne aliendamer!!

Og da var det mye mere skyt først og spør etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...