Gå til innhold

Noen som har erfaring me dette Kabinetter:-D?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et likt kabinett. Vil ikke anbefale dette kabinettet for fem flate øre, grunner:

 

- Vanskelig å jobbe i

- blir fort ripete

- etter du har vært enn del på LAN er kabinettet ganske så løst(er jo bare å skru fast skruene men uansett)

- dekslene for fremme for ikke brukte 5,25"brønnene er elendige(sitter ikke fast)

- blir utrolig stygt etter en stund når det blir fult av støv i bunnen.

 

Dersom du bestemmer det for å kjøpe dette kabinettet kan du sende meg en personlig melding før du begynner å bygge så kan jeg gi deg noen tips for enklere montering.

Lenke til kommentar
Sorry for denne posten, var ikke med vilje :hrm:

5011790[/snapback]

 

Hehe :!:

Gjer ingen ting... Mange som sier det om dei kabinettene for eksempel EG synst er stili :ohmy:

5011804[/snapback]

nei. men har man uv lys(katode) og eks kabelstrømper som reflekterer uv. så lyser de liksom opp :) masse efekter man får der, eks: u kabelstrømper, uv strips, uv tusj, uv ram hetter, uv vifter osv.. bare å ramse opp :)

 

ehh har sett kabinette på et" bilde fra lan" og det lyser faktisk opp så sterkt som det gjør p bilde, så kabler osv syns veldig dårlig..(gjør ikke noe om det er mye rot).. men er kvaliteten og kjølinga som er spørmålet..

 

og til de som klager på 14tiss kabinett: ja kanskje man blir le av det etter et år. men hva så.. da kan man jo bare kjøpe et nytt et :p

Lenke til kommentar

Har hatt det kabinettet selv.. Må bare si at jeg syns det suger hardt. Skikkelig hardt også.. Grunnene er enkle, skal du flytte noe må du så og si demontere hele kabinettet. Å gjemme ledninger er ikke så fryktelig, men å få en fin luftstrøm er derimot umulig. Kabinettet har så mange dumme løsninger at det er til å grine av.. Ikke kjøp det, det er mitt tips.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg har et likt kabinett. Vil ikke anbefale dette kabinettet for fem flate øre, grunner:

 

- Vanskelig å jobbe i

- blir fort ripete

- etter du har vært enn del på LAN er kabinettet ganske så løst(er jo bare å skru fast skruene men uansett)

- dekslene for fremme for ikke brukte 5,25"brønnene er elendige(sitter ikke fast)

- blir utrolig stygt etter en stund når det blir fult av støv i bunnen.

 

Dersom du bestemmer det for å kjøpe dette kabinettet kan du sende meg en personlig melding før du begynner å bygge så kan jeg gi deg noen tips for enklere montering.

5011880[/snapback]

 

 

Det er greit :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...