HondaNSR Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Hei. Sliter med å måtte slette meldinger på min k750i hele tiden, er det ikkje mulig å få større plass, eller lagre meldingene på pc`en? Har mange meldinger som eg absolutt ikkje vil slette.
B4stian Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Nope, desverre er det ikke dynamisk minne...
msh Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Lagre på data da? 5010211[/snapback] Det er software som heter floAt's Mobile,der kan du overføre meldingene og lagre dem som hmtl eller cv fil.Du kan også bruke Pcen til å sende meldinger.Du kan ta backup av telfonliste også. Du kan laste ned her http://fma.sourceforge.net/
HondaNSR Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 Takk takk, er bare å lete etter bluetooth dongle`n nå, siden eg absolutt ikkje orker å finne ut hvilken com port eg skal velge.
genser Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Små irriterende svakheter som dette er desverre noe man må leve med når man kjøper SE. Har selv mobilen og irriterer meg over denne unødvendige begrensningen. Var selv vant til Nokias Symbian-modeller før K750i, og begrensning på meldingsminne var selvfølgelig ikke noe som eksisterte der.
oro2 Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Enig her. Dette er det jeg irriterer meg mest over med denne mobilen. Kommer stadig opp melding om at 95% av minnet er fullt, eller at det er helt fullt. Jeg ønsker ikke å slette alle, for det er jo greit å kunne se litt tilbake på de alle siste og se hva man har sendt og mottatt. De kunne laget en funksjon som slettet de eldste meldingene når man var komme til et oppgitt antall. Slik at hvis man nådde f eks 180 mld ville den slette den eldste automatisk når man lagret en ny. Jeg hadde også en symbian-mob før denne, og der kunne jeg lagre tusenvis uten problem, bortsett fra at den ble litt treg når det ble alt for mange...
veggiss Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 jeg bruker easy messaging programmet som føler med logitech sine bluetooth produkter. der lagres alle meldinger, og du kan sende og motta meldinger med pcen. overfører alle meldingene inn der før jeg sletter dem, funker som bare det
HondaNSR Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Nå fant eg blåtann dongelen min, men hvilken adresse skal eg skrive inn i floAt's Mobile? Adressen til telefonen eller til blåtann dongelen? Edit: Bruker IR så lenge. Nå har eg koblet til telefonen, men får ikkje opp meldinger, kontaketer eller notater, hvordan får eg opp dette? Endret 16. oktober 2005 av e_hamre
msh Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Nå fant eg blåtann dongelen min, men hvilken adresse skal eg skrive inn i floAt's Mobile? Adressen til telefonen eller til blåtann dongelen? Edit: Bruker IR så lenge. Nå har eg koblet til telefonen, men får ikkje opp meldinger, kontaketer eller notater, hvordan får eg opp dette? 5016456[/snapback] Trykk på knappen refresh Endret 17. oktober 2005 av msh
Blåbær Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Litt OT: men er det noen som vet om det finnes andre mobiler enn symbian (ev. windows os) som har støtte for ubegrenset mengder med sms meldinger, kun avgrenset av internminne?
Klorin Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 @rakib De fleste vanlige Nokia telefonene har ikke denne begrensningen. F.eks 6230/6230i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå